mamma mai Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Trodde vannet hadde begynt å lekke i dag, og var på føden for sjekk, men det viste seg å være hinnen utenfor vann hinna som hadde gått. Men jeg hadde noe rie aktivitet og 1 cm åpning. Noen med erfaring, som vet hvor lenge man kan gå med åpning før det skjer no? Er så spent nå....
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Jeg har også fått bekreftet 1 cm åpning idag! Håper som deg at noe skjer snart. Har hørt at noen går med åpning i flere uker før det skjer noe da. Men nå er det på tide at noe skjer, -7 dager idag. Du da?
mamma mai Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Har UL termin 7 sept, mens termin 1 sept. Er ganske fødeklar nå, men ønsker at det starter av seg selv. Med min første ble jeg satt i gang 10 dg før termin, pga fostervannsavgang/lekkasje, og det var ganske slitsomt da ikke noe var modent. Lykke til
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det skjønner jeg, ønsker også at det skal foregå mest mulig naturlig. Vil veldig gjerne på "fødestue", og dit kommer jeg ikke hvis jeg settes i gang. Så har seks dager på meg nå. Lykke til til deg også, håper du er igang snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå