It's all about me Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg nevnte jo inne på Eksem og Allergi at jeg hadde lyst til å bli testet selv. Nå har jeg vært hos legen og blodprøven ble sendt inn for en uke siden. Når den kommer tilbake skal jeg få henvisning til gastroskopi uansett resultat på blodprøven. Legen var helt enig i meg at det var lurt å få avklart, så følte mef veldig lettet over at det gikk så lett. Blir spennende å se nå )
junim@mm@ Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Så bra at du blir henvist uansett resultat. Du må jo finne ut av det dersom du er plaget!! Du som er voksen må jo gjennom gastroskopien uten narkose... Selv om jeg kanskje ikke vil vite det, så får du gi meg en oppdatering på hva jeg har sendt barna mine igjennom! Se hadde jo narkose begge to, men det er utrolig tøft å være mamma og gjøre det "mot" barna. Sønnen min var så dårlig at jeg var bare glad til for at noen gjorde noe, tok meg på alvor. Men datteren min som kun utredes fordi lillebror har det, og ikke på bakgrunn av symptomer, så var det kjipt å være i den situasjonen...
It's all about me Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Gleder meg ikke til gastroskopien, kan egentlig ikke skjønne at jeg har bedt om det selv, Men føler jeg har flere svake symptomer jeg må finne ut av. Skal gi tilbakemelding om hvordan det var, selv om det ikke er i nærheten av hav barne opplevde siden de hadde narkose. Regner med at det drøyer litt, sykehus er jo ikke verdens raskeset med innkaleser når det ikke er akutt. Og foresten så har du pm )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå