Gå til innhold

Aktivitet her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Titter dere innom de andre forumene her inne også? Jeg har en tendens til å havne inne på dib i stedet pga aktiviteten selv om jeg hører hjemme her. Forsøker nå å bruke forumene her inne i stedet, men håper jo da at de blir sett også :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som regel innom her like ofte som på dib, men bruker langt mer tid på dib enn her. Det kommer også an på humøret. Her gir jeg som regel bare seriøse svar, mens på dib blir det noen teite kommentarer iblant for underholdningens skyld.

Det jeg generelt synes er kjipt er når jeg går inn for å gi gode svar og den som spør ikke gir tilbakemeldinger eller kommentarer. Da føles det bortkastet å svare.

Skrevet

Jeg havner også oftest inne på dib, men er innom og titter litt her av og til. Det er ikke så ofte jeg er innom de andre foruma her, men kanskje jeg burde det?

Skrevet

grr... hvor ble det av svaret mitt!!! forsvant bare...

Jeg hører egentlig bare til her, men er innom dib av og til for underholdnings-skyld (ikke vondt ment!) eller hvis jeg trenger kjapp svar på noe mindre viktig.

Jeg er alltid innom her først. Jeg har mine "faste" forum her jeg kikker innom. Men kikker av og til innom andre. "Direkte" diskusjoner må du ha litt flaks på her på skravlesiden, så vil du ha det er det nok dib du må bruke foreløpig. Blir nok en stund til det blir det her, og det gjør i grunnen ikke meg noe.

Men jeg synes det er altfor mange forum her. Mange kunne med hell blitt slått sammen. Hadde kanskje ført til bedre aktivitet der.

f.eks:

astma og allergi, foreldre med alvorlig sykdom, foreldre som er kronisk syke, kronisk syke barn og sykdomsdebatten

eller:

barn som pendler, aleneforeldre barnet mitt, og mine, dine og våre

eller :

reisedebatten og ut på tur...

Noen er sikkert uenig med meg, men jeg gidder ikke se gjennom alle debattene...

Og et annet tips når jeg er så godt i gang....

Overskriftene bør si noe om innlegget, jeg blir av og til litt oppgitt over

overskrifter ala, "hjelp", "jeg lurer på noe"

har jeg lite tid gidder jeg ikke alltid lese de...

prøver å takke for gode svar, men hender nok det blir glemt, men jeg leser det folk svarer på mine spørsmål...

Skrevet

Hva med å legge forslagene dine på ris og ros? Mulig at det blir lest en gang i løpet av høsten... virker ikke som om barnetmitt er prioritert. På en måte forståelig, men ikke helt akseptabelt.

Uansett: legger du forslagene dine der er det en viss sjanse for at det skjer noe. Så lenge vi er små på barnetmitt synes også jeg at det er for mange forum. Det blir lenge mellom hvert innlegg slik at interessen for å bruke fora blir svekket. Det er vel ikke meningen...

Skrevet

jo da... kan jo prøve, kanskje vi får svar til jul.... hehehe

Skrevet

Helt enig ang all forumene, litt kjedelig å bla gjennom alle når det tross alt ikke skjer så mye her inne... Et realt røsk ville nok være på sin plass. Mulig jeg er rar, men skjønner ikke helt poenget med aldersfordelte mødre heller jeg, her inne er vi vel i samme situasjon uansett alder.

Skrevet

En del av forumene er delt med dib. Det er nok derfor vi har aldersinndeling på mødrene (hvorfor ikke foreldrene??), men ser ikke helt poenget siden vi er få som bruket Barnetmitt.

Vi får gå inn på Ris og ros og kommentere innlegget til PrinsesseSjefen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...