Gå til innhold

Da har jeg lagt ut UL bilde av Knærten min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå ENDELIG fått lagt ut bilde av Knærten i magen... dette er i uke 12+3 og i 3D...

Ta en titt hvis noen er nysgjerrig??=oD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da tusler jeg inn for å se. :) Har lagt ut jeg også. :)

Skrevet

Så søtt. :)

Skrevet

Så bra..Da må jeg inn å titte hos deg også...hehe...

Skrevet

Veldig fint bilde! Vi har et bilde hjemme som likner litt :) Hadde UL på mandag da var jeg 13+1 uker på vei. Hadde egentlg ikke bestilt 3D UL men legen "overrasket" oss og etter å ha sjekket alt med 2D skiftet han til 3D og vi fikk bilde også. Det var utrolig koselig å se at det faktisk er en helt ordentlig baby inn der! Har ikke hatt typiske gravideplager, magen er der, men liten, og så plutselig se en baby der inne. Visste jo det, men var fortsatt veldig spesiell opplevelse:)

Lykke til!

Skrevet

Det er helt rart...Et lite menneske som lever inne i kroppen din...hehe...Men ååå som jeg gleder meg til å kjenne spark og bevegelser...Håper det ikke er lenge til jeg får kjenne noe...

Det jeg gleder meg til nå er ordinær UL...Håper litt å få vite hvilket kjønn det er. Men håper jo meste av alt at utviklingen har gått som det skal da..Det er viktigst...

Heldig du som ikke har vært veldig plaget... Skulle ønske jeg var heldig også, men den gang ei...

er dette din første eller andre? (kanskje tredje?=o) )

hehe...nysgjerrig bare...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...