prinsesse14okt *KLAR!!* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 alle skriver om mensmurringer.. hva er dette?? når skjer dette?? hvordan føles dette?? da skjønner dere vel at jeg aldri har hatt noen ubehag ved mens... takk for svar :-)
Snuppelupp og hengepupp Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Vanskelig å forklare, men kjennes som en slags stølhet eller voksesmerter nederst i magen. Hadde du voksesmerter i begynnelsen av svangerskapet da? Jeg hadde det, og de kjentes som "mensmurringer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå