Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg har alltid vært den typen som kan sove når og hvor som helst. Sovner på kvelden i løpet av et par minutter osv. Og nå... Jeg er kjempetrøtt og får ikke sove. Er det noen her med gode råd til meg???
LuRiFaXeN Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hei..eg har ingen gode råd til deg , men kan trøsta deg me at eg slite me det samme problemet.våkne i 4 tiden å ligge våken t 7 osv... veldig irriterende.
Willy Wonka Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg sliter veldig......hadde 3-4 uker i sommer uten søvn omtrent. har vært en periode nå hvor jeg har sovet godt, men ser ut til at jeg er tibake i gamme søvnproblem-fase....
prøvekluten+3små Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 ..og her er et medlem til! noen netter sover jeg kjempegodt,men de fleste halvsover jeg liksom,våkner titusen ganger enten av at jeg må snu meg,eller at jeg er tørst..utrolig irriterende
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jada, du er ikke alene! Hehe.. slitsomt. Jeg sover mye lettere, i tilegg til at mensmurringer og sterke kynnere kommer hyppigere for hver natt nå syns jeg. Tror det er kroppen som forbreder seg på at vi skal amme om natten. ;-)
:)Elvira i magen :) Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Her og . Jeg sovne rrundt 01, våkner 04 sovner igjen i halv seks tiden og MÅ opp med unger som skal på skolen kl 07 ( DA kunne jeg tenke meg ¨å baaaaaaare sove)
mizza84 Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 jeg sliter også veldig med og få noen timer søvn om dagen. men jeg kjøpte meg camille te, ikke det at det smaker så godt, men tar en kopp på sengen sammen med en bok. Så har faktisk jeg fått noen timers søvn etter dette
mari.a Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 uff-akkurat samme prob selv...og kan vanligvis sove når som helst-hvor som helst...buh er frustrerende:(menmen..er vel kroppen som forbereder seg på nattevåk ja...får heldigvis sove litt om dagen,mens lillegutt er i bhg da:)
strekkmerketrollet Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 *rekker opp hånda* Har det slik jeg også... Har merket at det faktisk hjelper å lese på senga... blir i allefall trettere
*Smiley* Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Melder meg inn i klubben!!!Sovner ikke før 4-5 tiden som regel.Og da kan jeg våkne igjen i 8 tiden!Og ikke få sove mer.Så jeg går halve natta våken .Er ganske lei..Og det er ikke fordi jeg er tissetrengt eller ligger vondt.Jeg bare FÅR IKKE SOVE! !ARRGH!!Må også tilføye at jeg er et stoort B- menneske til vanlig.Så du er ikke alene om å ikke få sove.Hvis det er noe trøst.He, he
Anonym bruker Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Sover svært dårlig her også. Har så enormt mye halsbrann, må tisse 6 ganger om natten, vanskelig å snu seg så da våkner jeg altid opp. Nå er jeg lei.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå