Birthen Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Og der så vi en perfekt liten turbobaby! Full turnoppvisning hele tiden.. :-) Så nå er jeg så glad så glad!
*~2barnsmamma~* Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Gratulerer så mye!=D Det er ingenting som er så godt som å få se en frisk og rask liten baby!=)
2 søte småpiker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 ÅÅ, sant d e herlig?!!:-) Min var ikkje fullt så aktiv, veeldig rolig i forhold til min første. Hun lå og sprellet som en liten sprellemann og er like aktiv i dag, et og et halvt år gammel. Kanskje jeg får en rolig abby denne gang:-)
Birthen Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Vidunderlig følelse ja! Men ikke sikkert at rolig i magen = rolig ute... Min første var turbo i magen og sov hele tiden når hun kom ut. Nummer to var rolig i magen, men har knapt nok sittet i ro i løpet av sine hittil fire leveår... :-) Men så gøy det var å se babyen sprelle der inne! Men det viktigste er jo at de er friske!
2 søte småpiker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ja, det viktigste er at de er friske;-) Er så glad og lykkelig nå, tenk at jeg får enda en frisk liten baby:-) Når har du termin? jeg har 18 februar, er også fra Bergen.
Birthen Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg har termin 26. kanuar. :-) Sees kanskje på BIM-treff da?
Birthen Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 eh... januar. ikke kanuar. Men det skjønte du gjerne.... ;-)
Happy H Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 hey, stilig birthe, vi har termin samme dag!!!!!!! kanskje vi ende på kk samtidig=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå