Gå til innhold

Ultralyd i dag, jeg også!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der så vi en perfekt liten turbobaby! Full turnoppvisning hele tiden..

 

:-)

 

Så nå er jeg så glad så glad!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!=D Det er ingenting som er så godt som å få se en frisk og rask liten baby!=)

Skrevet

ÅÅ, sant d e herlig?!!:-) Min var ikkje fullt så aktiv, veeldig rolig i forhold til min første. Hun lå og sprellet som en liten sprellemann og er like aktiv i dag, et og et halvt år gammel. Kanskje jeg får en rolig abby denne gang:-)

Skrevet

Vidunderlig følelse ja! Men ikke sikkert at rolig i magen = rolig ute... Min første var turbo i magen og sov hele tiden når hun kom ut. Nummer to var rolig i magen, men har knapt nok sittet i ro i løpet av sine hittil fire leveår... :-)

 

Men så gøy det var å se babyen sprelle der inne! Men det viktigste er jo at de er friske!

Skrevet

Ja, det viktigste er at de er friske;-) Er så glad og lykkelig nå, tenk at jeg får enda en frisk liten baby:-)

Når har du termin? jeg har 18 februar, er også fra Bergen.

Skrevet

Jeg har termin 26. kanuar. :-) Sees kanskje på BIM-treff da?

Skrevet

eh... januar. ikke kanuar. Men det skjønte du gjerne.... ;-)

Skrevet

hey, stilig birthe, vi har termin samme dag!!!!!!!

kanskje vi ende på kk samtidig=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...