Gå til innhold

Hva synes dere om meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 27 år, har 3 barn på 1,3 og 4 år (tett ja...)

Er skattejurist. Har eget forholdsvis stort hus med utleieleilighet i kjelleren.

Har to biler, campingvogn og motorsykkel.

Vaskehjelp

Ungene har halv barnehageplass, jeg og mannen min er hjemme med de en dag hver i uka.

Vi tener tilsammen ca. 1 mill.

Hadde en kjæreste i 9 kl. varte 1 år. Ny kjæreste i 1 gym, varte 1 år. Ny kjæreste 3 gym, varte 6 mnd., ny kjæreste varte 6 mnd. Drev med fotball hele veien, og hadde en besteveninne, men vi var en gjeng på fire som alltid hang sammen...

Reiste jorden rundt med tre veninner(veninnegjengen min) når vi var ferdig med gymnaset. Var singel da...Var borte 1 år, og traff mange nye mennesker, og hadde nok noen "kjærester" i løpet av den turen ja :-).

Festet og gjorde ungdomsting selv om vi begynte å studere, hvem gjør ikke det:) Møtte MANNEN I MITT LIV da jeg var 23 år, og ble gravid like etterpå. Hadde studert i 3 år før jeg møtte han, og følte det var på tide å "roe ned" :)

Vi fortsatte å studerer begge to selv om vi fikk barn. Bodde i nabohuset til mamma og pappa (som vi eier den dag i dag), og mamma og svigermor var passepiker, støttespillere. Takk til dem:) Vår første prioritet var ALLTID barna. Men når vi gikk på jobb(skole) var vi effektive. Leste sjelden hjemme. Da var det barna og familie og venner som gjaldt.

Når jeg nå blir kjent med nye folk gjennom jobben osv. får jeg bare kommentarer om at jeg som har gått så lenge på skole må jo ha forårsaket masse osv.. og i tillegg fikk jeg barn tidlig, og huff, jeg har nok gått glipp av ungdomstiden osv.

Jeg blir veldig såret, og føler jeg har hatt en super ungdomstid. Gjort masse spennende, hatt mange kjærester, masse fester og gode veninner.... men blir så såret, og føler at mitt liv har vært BONN i bøtta!

Helt ærlig, hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst høres nå livet spennende ut. Men hva har x antall kjærester å gjøre om man har en super ungdomstid å gjøre?

Skrevet

Ungdomstiden er forbundet med kjærester, fester osv. GUTTER GUTTER er jo veldig sentralt da:)

Når en blir eldre (jeg er 32), og vi jenter er på fest sammen, diskuterer vi ALLTID den søte gutten veninna mi var sammen med, eller den teite gutten jeg rota med, men som likevel var søt osv. Thi hi...det hører liksom med det.

Det meste av ungdomstiden hører med til, trening, gutter og veninner.

Når hun snakker om en super ungdomstid på denne måten kjenner jeg meg godt igjen, akkurat fordi jeg også hadde noen kjærester, festet en del, trente osv.

Den gode gamle ungdomstiden ja :-)

Hilsen IKKE HI

Skrevet

Har overhodet ingen mening om deg, da jeg ikke kjenner deg. Du er sikkert kjekk og grei men jeg skjønner ikke hva du vil med dette innlegget.Hvis du selv mener at du har et rikt og spennende liv skal du vel bare drite i hva andre mener om deg?? Må innrømme at jeg finne dette innlegget en smule snålt.

Skrevet

Jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Hva vi synes om deg? Det er da helt umulig for andre å ha en mening om hvorvidt ditt liv har vært bra eller dårlig, morsomt eller kjedelig. Det vet du best selv, og dersom du selv er fornøyd med livet ditt slik det har vært (noe du skriver), er da det det eneste som teller. Jeg skriver ikke dette for å kritisere, men må nesten bare si at det er på høy tid at en voksen, oppegående jente som du ser ut til å være, lærer deg å drite i hva andre måtte mene om deg og hvilket liv du har hatt. Om du har hatt 100 eller 1 kjæreste, om du har studert i seks år eller ingen spiller da ingen rolle. Jeg ser at svaret mitt kan virke litt "politisk korrekt", men som sagt er poenget mitt å be deg slutte å fokusere på hva andre måtte tro om hvordan livet ditt er. Er du fornøyd selv? Synes du selv at det har vært kjedelig?

Skrevet

Det viktigste er hva du selv synes :)

Men jeg synes det høres ut som du har opplevd mye, og syns det er stort av deg å klare å studere med tre barn. Jeg har bare en, og syns det er slitsomt nok å studere ved siden av.

Skrevet

Jeg tror du har dårlig selvtillit siden du spør så mange fremmede mennesker hva de synes om deg.

Du er alltid god nok!! Husk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...