Gå til innhold

Babysvømming! noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi begynner på babysvømming på torsdag, og jeg gleder meg veldig. Er samtidig litt spent på hvordan lille blir å reagere. Testet han litt i badebaljen isted med å helle litt vann over ansiktet hans, men det gikk helt fint (puh!). Det verste blir nok å ha på seg bikini/badedrakt igjen.....wææh... men alle som er der har selv fått barn

(må trøste meg med det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på babysvømming i forige uke (første gang) og det med badedrakten var så fort glemt. Det var tusen andre ting å tenke på, så i ettertid er jeg bare glad jeg ikke fløy ut naken hehe.

Gled deg, det er skikkelig moro! :-)

Skrevet

Jeg har ikke vært på babysvømming (sommerferie enda her jeg bor), men har vært i bassenget med lille flere ganger i sommer. Er så koselig. Vi dukker han ikke da, men han plasker så vilt at han får ansiktet fullt av vann likevel. bryr han visst ikke i det hele tatt.

Skrevet

Hun jeg snakket med da jeg meldte han på sa at han burde kunne holde hodet selv , og da sa lure meeg "jaaada det kan han." hmm....hvilken betydning har det for badinga? han er jo ganske sterk i hodet da, men jeg ville ikke stolt på det i alle situasjoner

Skrevet

hm.....jeg trodde det var at de måtte veie over 6kg bare jeg.....nå er knøtte 5 mnd her da.

Det går nok bra skal du se;o) det er jo bare å passe litt extra på.

Vi gleder oss til vi skal,det kommer til å bli morro for store og små!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...