dumme mamma Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 -sitter på jobb, alle har lagt seg. Kom en bil forbi her i sted. Hørte noe sa slo igjen, en dør eller noe. Hører lyder, men tør ikke å gå ned i kjelleren å se. Bilen dro igjen ned, men hører fortsatt lyder. Dette var ekkelt
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Uff! Hvor jobber du da? På et hjem av noe slag? Er det ikke noen du kan ringe til da?
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 hotell, tenkte på det, men vet ikke hvem, er jo sikkert bare innbildning og da blir de ikke blide om jeg ringer nå tenker jeg. Får høre om nattevakten kan være med å ta en kikk, han kommer kl. 23, aldri i verden om jeg tør å gå ned dit alene. Rimelig mange plasser å hjemme seg på der, mørkt er det og
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 jeg hadde heller ikke gått ned, ikke sjans i havet. Ikke lenge til nattevakten kommer nå=)
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 høres fortsatt ut som det smeller i dører der nede. BLir vel hengt om det har vært innbrudd og jeg bare sitter her... Gi meg moralsk støtte så jeg tørr å gå ut på kjøkkenet, derfra er det rett ned i kjelleren. Huff sikkert bare innbilning de lydene jeg hører ned, blir værre dess mer jeg tenker på det
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 men det blir sikkert ikke særlig populært om det har vært uvedkommende der og jeg ikke har gjort noe :-(
Sheela-na-gig Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 ring nattevakten kanskje han kan komme før eller har andre gode tips?
ketosina Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 sender tanker så du tør å gå å se ned, men vær forsiktig, og ha klar nr 112 på mobilen! gi beskjed!
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 28. august 2007 han har såpass langt å kjøre at han er her maks ett kvarter før uansett. Bilen har jo reist igjen så det er sikkert bare innbilning. Får prøve å ta meg sammen her. Føler at jeg er litt hysterisk om jeg ringer ham...
ketosina Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 ring han, så kan han vurdere selv om han vil kjøre eller ikke. da har du gjort ditt i allefall!
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Hva er det i kjelleren da? Kan de komme seg inn der?
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2007 var på kjøkkenet nå, hjertet banket super fort. Listet meg inn og tittet ned i kjelleren, men turte ikke for all verden å gå ned. Hørte ingenting, så det var sikkert innbildning og om det har vært noen der, har de dratt igjen. Men jeg skal be nattevakten sjekke uansett. Skal begynne å regne penger nå, litt små shaky det og men. Er nesten ikke folk på huset heller, ellers hadde jeg følt meg litt tryggere.
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 28. august 2007 Vareleveringsdøren skal normalt være låst, men det hender at folk glemmer det. Så jeg vet ikke om de hadde mulighet til å komme seg inn.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #16 Skrevet 28. august 2007 Er det noe der nede av verdi da? Det er sikkert ingenting, maks 35 minutter igjen til nattevakten kommer:)
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 28. august 2007 Nei ikke der men... Nå tror jeg at det klikker for meg og. HAdde masse for mye i kassa men jeg har jo ikke solgt mer enn for 107 kr. i dag. DET VET JEG! Skriveren begynte å skrive ut av seg selv i stad og. Nei nå lurer jeg litt på hva som skjer... Tilfeldigheter rår tenker jeg. Sier til meg selv at jeg sikkert glemte å telle kassa da jeg kom i dag, klarer ikke å huske om jeg gjorde det...
dumme mamma Skrevet 28. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 28. august 2007 tusen takk for støtten alle sammen! Om 9 minutter kommer nattevakten og nå kom det folk på rommet ved siden av resepsjonen, så nå føler jeg meg litt tryggere!
klg,2 boys now:) Skrevet 28. august 2007 #19 Skrevet 28. august 2007 ble nyskjerrig her jeg nå..hehe.bra du føler deg tryggere da:)nå har du vel selskap av nattevakten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå