Gå til innhold

drar vi på babysvømming med forkjølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er 7 mndr og vi har babysvømming i morgen..

Han er forkjølet.....

Hva gjør folk under et slikt tilfelle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han bare litt snørrete hadde jeg dratt, blir ofte bedre av å bade i varmt vann da. Men hadde ikke dratt om han har feber

Skrevet

Vi gjorde det noen ganger men kuttet det fort ut da han ikke hadde noen glede av det.

Var plagsomt for han å bli dukket under når han var forkjølet, en gang (siste) fikk ha økt trykk i mellomøret pga dykk underførkjølelse.

han hylgråt av smerte en hel natt.

Så hvis dere drar. Ikke dykk. Uansett hva instruktør sier. Vår sa det ikke var noe problem, legen sa noe heeelt annet

Skrevet

Trur det kan vere lurt å bli heime. Tok med min sønn på svømming en gang han var forkjøla, og han fikk dobbelsidig øyrebetennelse etterpå. Små barn har jo lett for å få øyrebetennelse når dei er forkjøla, kort vei for bakterier og sånt til øyret og meir utsatt ved forkjølelse. Så gjer nok ikkje det igjen med det første, nei. Men klart, enkelte har lettare for å få øyrebetennelse enn andre, trur nok sønnen min er i den kategorien dessverre :o(

Skrevet

jeg hadde nok gjort det hvis allmenntilstanden var bra, men latt vær å dykke... dette sier instruktøren vår også, se allmenntilstanden an..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...