Gå til innhold

Jeg GRUER meg til Ultralyd i morgen :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på den ordinære ultralyden i morgen og jeg gruer meg skikkelig! Jeg har hatt en ekkel følelse i det siste at det er noe som er galt med babyen min :-( Jeg håper (og tror) at dette bare er meg som er hysterisk og kanskje noen hormoner som har løpt løpsk. Jeg har vært på ul før så jeg vet jo hva det er, men nå gruer jeg meg så fælt at jeg sitter og skjelver.

Noen som har noen trøstende ord, og som kanskje kan fortelle hvordan deres ordinære ul var??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende deg en god klem jeg =)

Var også noe nervøs før den ordniære UL'en, men alt var som det skulle og vi hadde en kjempegrei jordmor :)

Det går nok kjempefint =)

Skrevet

Hei Hei!

Vil bare ønske deg lykke til,imorgen. Jeg var på UL i dag, bestilt en privat ul fordi jeg var så bekymret.Kjente liv, men følte på meg at det var noe annet galt. Men ALT så bra ut, har en frisk liten baby i magen min:-) Og det har sikkert du også. Det er ikke bra å lese alle skrekkhistoriene her inne:-/ tror det er grunnen til at jeg har vært bekymret, var ikke slik i mitt forrige svangerskap, men da var jeg heller ikke på BIM. Lykke til imorgen, det nok fint skal du se! Gi oss en oppdatering etter UL da:-) Venter forresten februarbaby jeg også:-)

Skrevet

Under mitt første svangerskap var jeg også slik. Var ubeskrivelig redd for hva jeg skulle få høre på UL på sykehuset. Vel, det gikk jo bare over all forventning den gangen.

Jeg føler at det er mer ille denne gangen. Jeg er også redd denne gangen... Skal på UL neste torsdag... Huff, det er bare grusomt å vente på denne måten...

Vi får krysse fingre og tær for hverandre!

Lykke til!!!!

Skrevet

Jeg var også ganske nervøs på forhånd, men vi har sett et helt alldeles perfekt barn i dag! Går sikkert kjempefint i morgen! tror det bare er ganske naturlig at vi bekymrer oss. Lykke til!

Skrevet

Tusen takk for fine svar :-D det hjalp i alle fall litt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...