Gå til innhold

Har spist dette, hjelp meg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

- blodig biff

- spekemat

- upastereusert ost

- røkelaks

 

Er i uke 15, spiste dette i uke 11-14

 

Uff....hva kan i verste fall skje?

Jeg er ikke dårlig eller noe, men fosteret tåler jo enda mindre enn meg, så det KAN jo ha blitt smittet av noe selv om jeg ikke er det, eller har merket at jeg har blitt det??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

toxoplasmose.. ta en test!

hvorfor har du spist alt dette? gå inn på matportalen.no og les der hva du kan spise.

Listeria bakterien vil du merke på kroppen i form at du blir dårlig!

 

Skrevet

Hmm... vet ikke riktig hva som kan skje jeg. Har spist alle de tingene jeg også, men jeg har ikke fått i meg smitte.

 

Du kan jo høre med legen din om du kan få ta en blodprøve for å sjekke om du har fått i deg smitte, og også hva som kan skje med fosteret.

Da ser de også om det er "ny" eller "gammel" smitte (altså før eller etter at du ble gravid).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...