Gå til innhold

BIL - hjelp - hva skal vi velge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har mannen min kikket på biler i flere uker og klarer ikke å konkludere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvilken bil er "best" for en familie på 4?

- Toyota stasjonsvogn Avensis

- Volksvagen Passat

Er mest tent på den nye avensisen, men veldig usikre...

Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avensis er råbra, Toyota er skikkelig kvalitetsbiler, billige i drift..! Passat er oppskrytt synes jeg, og den gjør det dårlig i bruktbiltester, er for dyr i forhold til reparasjoner og hva du får for pengene..! Toyota er et knallkjøp! :-)

Skrevet

Kjempefonøyd med Toyota her i gården :-)

Skrevet

Tror jeg hadde valgt toyota selv om jeg ønsker meg passat.

Har hørt at det er så mange som har problemer med passat at jeg tror ikke jeg hadde våget å kjøpe.

Skrevet

Vi har Passat - og er bare fornøyd:-)

Skrevet

Hvorfor ikke vurdere nye Mondeo? Den kom bedre ut enn passaten på en test i vg tidligere i sommer. De konkluderte med mere bil for pengene... Vi har mondeo og er kjempefornøyd:)

Skrevet

Hadde ikke vært i tvil. Toyotaen. Den er jo kjempefin og veldig drift sikker. Hadde ikke turt å kjøpe tysk. Å så er jo avensisen mye finere enn passat da

Skrevet

Hva med en Opel Vectra?? den har det største bagasjerommet i sitt segment bl.a. Det er ikke mange biler barnevogna går rett inn i, den trenger ikke å stå på tvers.

En kjempe god bil jeg vil anbefale på det sterkeste:)

Om jeg måtte velge en av de to nevnte merker hadde jeg tatt kron og mynt....hehehe Hadde heller valgt Mondeo enn Passat og Avensis.

Skrevet

Har Mazda 626 LX stasjonsvogn.. er kjempe fornøyd med den og den har GOD PLASS..

Jeg fikk plass til 2 vogner pluss bag.. God plass til barn med bilsete.. Skoda Octavia, anbefaler jeg ikke.... Bilen min har i billig drift..En på jobben min ANGRET veldig... liten plass for barne å bevege ¨på beina..

Om dere ville ha toyota eller W.. Jeg hadde valgt Toyota..

Skrevet

Vi har nesten akkurat kjøpt en avensis (04-mod) og kunne ikke fått noe bedre. Har aldri hatt så god plass som nå og den er verdens beste å kjøre. Flere av våre venner er misunnelig på bilen vår... =))hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...