Gå til innhold

Jeg ammet min venninnes baby i hemmelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

...ja moren visste det ikke! Han var det verste kolikktilfellet jeg har sett, skrek konstant både dag og natt. Hadde omtrent ikke stemme igjen, stakkars. Åh hadde dere bare sett ham :(

En dag ba jeg moren gå ut og ta seg en kaffe, en halvtime alene er luksus for en mor med kolikkbarn. Jeg hadde en sønn på samme alder og tenkte å prøve å gi også denne gutten bryst. Moren ga ham flaske ellers. Til mitt forsvar for denne handlingen (som jeg forøvrig flirer av) så var jeg supersunn, spiste Økomat og verken røykte eller drakk. Melka var ihvertfall bedre enn de kartongvariantene, tenkte jeg. Og gutten sugde :)

Hva om det er JEG som er venninnen din, oooooo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvifor skulle det vore spooky?

Du gjorde ei god gjerning!

Skrevet

Men hvordan gikk det med kolikken? Hjalp det?

Skrevet

For en drittsekk du er da... Hva i helvete var vitsen med det så lenge babyen tok flaska?

Skrevet

Forekommer meg litt usympatisk å gjøre dette uten å avklare det med guttens foreldre.

Skrevet

Så utrolig ufint gjort.

Skrevet

Her slenger dere ut påstander uten begrunnelser. HVORFOR var det ufint? Ungen fikk sunn melk i magen, huff , så GRUUUUUSOMT!

Skrevet

Man gir ikke et spedbarn mat uten å avklare det med foreldrene først...

Tror HI glemte anonymknappen jeg...........

Skrevet

hooooopsan, fort gjort det der altså.

men du syns det er helt greit at andre ammer ditt barn i hemmelighet også da HI?

Skrevet

Hvorfor det var ufint gjort? Det tror jeg nok hovedinnlegger vet svaret på selv , hvis ikke hadde hun nok ikke hatt noe behov for å holde det hemmelig.

Skrevet

Herregud så frekt!! Det er jo sykt jo!!

Skrevet

Glemte ingen anonymknapp, dere får alltid vite hvem jeg er. Jeg ville nok ikke likt at andre ammet mitt barn/sykehusmelk siden jeg er så striks på sunn mat, men kun derfor.

Skrevet

Sukk, det hjalp desverre ikke. Vi tok han til kiropraktor og det hjalp også lite, faktisk :(

Skrevet

Gjesp... Var dette liksom provoserende?

Fint at småen fikk pupp.

Skrevet

bra jeg hverken hadde kolikkbarn, eller annen barnepike enn mormor mens jeg ammet da!

Skrevet

Å fysj og æsj og æsj og fysj

Skrevet

Hva i all verden var vitsen lurer jeg da på?????? Skulle du da vise at med ditt sunne kosthold og puppemelken din at du var bedre enn henne? At babyen da liksom skulle slutte å gråte og bli frisk fra kolikken? Hvorfor gjorde du det ellers?

Skrevet

sykt sykt sykt, hva om du finner ut at typen din har vært utro og gitt deg en sykdom som du gir barnet?

(for det går vel? med hiv eller noe sånt?)

er jo ganske groteskt og la andre drikke din melk.

blir som og la andre drikke din sæd (om du var gutt da)

Skrevet

det var vel å ta LITT hardt i da.... Litt på kanten å amme andres arn uten avklaring..men ungen fikk neppe noen mèn av det..tross alt.

Jeg kunne godt ammet et annet barn uten at det hadde gjort meg noe..men måtte selvsagt had foreldrenes samtykke. Å sammenligne morsk melk med sæd blir jo fryktelig feil...regelrett perverst.Syke menneske med syke tanker...huff.

Skrevet

reagerer ikke så mye på at barnet fikk morsmelk...men det at du ammet det.

amming er en nærhet som skal være mellom mor og barn !

det er faktisk noe som kan skade nærheten mellom mor og barn og synes det er forkastelig å gjøre det bak ryggen på barnets mor !!!!

Skrevet

Faktisk, ja, smitten kan overføres gjennom amming.

Hadde syntes svært lite om at noen andre ammet mitt barn uten min viten og samtykke.

Skrevet

Jeg kan godt begrunne det. Jeg synes det er usympatisk å stappe mat i andres barn uten å avklare det med foreldrene, det gjelder frem til den alderen hvor barna selv kan antas å vite hva de skal spise og ikke spise - dette gjelder de færreste spebarn.

Det at HI ser ut til å bevisst ha unnlatt å nevne det for moren tyder jo på at hun ikke tror moren ville ha syntes det var ok. Det gjør det hele ti ganger verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...