Gå til innhold

Levanger sykehus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette er helt sikkert feil sted å poste dette.. Men er det noen som vet hvordan rommene er på fødeavd på Levanger sykehus?

Tenker da på om det er enkeltrom/dobbeltrom- og hvordan mulighetene er for overnatting av fødselsfølge..

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke, og skal ikke føde der selv, men søsteren min har :)

De har fått barselhotell nå, åpna i april i fjor om jeg ikke husker feil. Er usikker på om de har andre typer rom, men de har altså iallefall enkeltrom.

Samboern til søstra mi overnatta ei natt, tror han måtte betale rundt 200,- for det... Han kunne sovet de to andre nettene de var der og, men siden de har ei som da var 2 var han hjemme de andre nettene.

Skrevet

Tusen takk for svar!:)

Hvor ligger dette barselhotellet- er det inne på sykehuset eller hva?

Beklager alle disse spørsmålene, men..

Skrevet

Det er på inne på sykehuset ja, mulig jeg tar feil, men jeg mener at det er en del av de "gamle" romma på barsel som er gjort om til "hotellrom" ... :)

Skrevet

Hei

Barselhotellet ligger i samme avdeling som barsel. De gjør alt for at alle skal få ligge på et eget rom. jeg selv lå på et firemannsrom på barselhotelet, stort rom med soffa, bord og 4 stoler. Min mann lå over alle nettene og betalte 200 kr per natt. Se at de legger førstegangs fødnen på de store rommenen, mens andre....gangsfødenen blir lagt på de mindre rommene...

Skrevet

hei,har født alle 3barna mine på levanger,det er fødselshotel,og vanlige rom. det er helt greit der,flinke folk som jobber der :)

Skrevet

Fødte der for 2 mnd, føden og barsel er helt fantastiske.. Har født tilsammen på 3 forskjellige sykehuser, og Levanger e skikkelig 5 stjernes.. Alle der e helt supre..

Du har fått svar ovenfor om korsn det e der..

Gled deg.. Du har mye å se fram te..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...