Gå til innhold

trenger hjelp ang febern til lille gutt :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag morres var den 37.6 klokken ca to var den 38.7 og i kveld var den 39.4. Gav han paracet klokken 19.00 men på nesten 3 timer har den bare gått ned til 38.9, er det normalt ? syntes det var veldig lite.

hadde dere sendt ungen deres i barnehagen i morgen dersom han vr skikkelig slapp i hele dag å mye feber ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke sendt i bhg, nei.

Les den andre tråden her om feber.

Er flere måter å få ned temp på enn paracet

Skrevet

De fleste barnehager har vell en regel på en feberfri dag før de kan komme i barnehagen igjen. Og med så mye feber som din gutt har i kveld ville jeg nok ikke sendt han i bhg. i morgen selv om han skulle være feberfri.

Skrevet

Hvis paraceten ikke hjelper,så er det muligens en infeksjon ev noe slag. Det har det ihvertfall vært hver gang hos oss, og her har lille vært mye syk. Er han forkjøla? Tatt vaksine? Vet du grunnen til feberen? Hvor lenge har han hatt feber? Jeg hadde ikke sendt han i barnehagen i morgen, det ville nok ikke barnehagen likt heller tror jeg. Han trenger helt sikkert å slappe av.

Skrevet

det har virket som om han har litt vondt i magen, alt som han har spist har kommet i bleia ijenn pluss at han er litt forsjølt. Han har bare hatt feber idag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...