Lillegull og spiren Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei:) Starter en ny råd for oss her jeg:) Nå går vi inn mot høsten,og jeg håper at kroppen min nå har lyst til å gi meg en liten spire. Jeg er netopp ferdig med mensen,og gikk da inn i min 14 pp:( Jeg har har el ca 6. sep og ikm den 20 sep. Jeg har begynt på min andre dobbel kur med Pergotime...så nå håper jeg at den gjør susen. Ellers var jeg å kjøpte inn h-melk,som vist skal være bra for el..he.he så da får vi se:) Ønsker dere alle lykke til på jakten etter el og at mensen ikke dukker opp... ¤¤¤¤NÅ SKAL VI BLI GRAVIDE DAMER¤¤¤ KLEM:)
Lillegull og spiren Skrevet 29. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. august 2007 det er vell flere som har el eller ikm i disse ukene;) skriv dere på aå vi får hatt den oppe..litt trist å være her alene..he.he
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 I følge kalkulatoren har jeg også EL 6 sep. Er i min første pp noensinne!!!! Kjempespennende! Håper det klaffer for oss i høst=)
anesam Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 EL 7 sept. og IKM 21. sept. Er min 2. pp etter sa i juni! Denne gangen skal det gå!! *LYKKE TIL*
¤¤angelina¤¤ Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Hei! Etter mine egne beregninger har jeg el 6.sept og ikm 21.sept. Håper det går bra for alle nå! Og spesielt for dere som har prøvd lenge! Men man vil jo så gjerne bli gravid selv om man ikke har prøvd så lenge også! Synes det er så spennende!
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg har IKM 20sep, og det er på min egen bursdag!!! Spennende....:-)
Kiwi med maispire Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 hiver meg på igjen nå El den 3. og ikm den 16:)
Klar for en liten en =) Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hiver meg på her! El den 5.Sep og IKM 21.Sep! =) Er skikkelig klar for baby nå!! Så håper håper håper! hehe--- Kom igjen hvem det nå er som styrer, la oss bli gravide!!! Vi har ventet lenge nok!! )
cucumber Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Hører til her jeg også! EL ca 7 sept, IKM ca 21. sept. Vår 3pp dette. Sist jeg ble gravid var det i 3 pp, så krysser fingrene for at vi er like heldige denne gangen : )
hope2 Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Jeg hører vel til her jeg også... Har el 6 sep og imk 20 sep. Går inn i min 9pp.. Begynner å bli en smule utålmodig nå
Gjest Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Jeg har el den 5 og ikm den 19. Har handlet inn 7 el-tester og 7 gravitester, hihi. Min første pp, her skal tredjemann unnfanges;-)
emporium Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 hei hei ikm 22/9 (eller noe der omkring) har en syklus som er helt på bærtur for tiden, men skal til en akupunktør til uka for å prøve å rette på det =O)
akicha Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Jeg ligger helt på vippen og hører muligens til IKM I UKE 39... Er litt usikker på nøyaktig eggløsningsdag men det blir ca søndag uke 36, mandag uke 37. Det er mer spennende å høre til uke 36 og følge dere, enn å være først ute- så da blir jeg her! Hvertfall sånn inntil videre. Dette blir min 3. pp på "årntli". Sist mnd prøvde vi bare sånn halvhjertet og visste vel egentlig at det ikke ble noe... Men denne mnd, har jeg store forventninger samtidig som at jeg er relativt avslappet ift det. Jeg håper og tror jeg blir gravid, og så får jeg heller bli skuffet om det ikke går. For, jeg tenker at hvis jeg tror jeg blir gravid, så blir jeg kanskje ikke så stressa rundt el og IKM. Det er det jeg prøver på hvertfall. SLAPPE AV!!, og ikke stresse så mye :-)
Lillegull og spiren Skrevet 31. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 31. august 2007 dytter denne opp igjen,for det er vell flere som passer inn her.)
Golli Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Hei hei allesammen!! Hører til her jeg også Har EL ca. 4 september, er inne i 2.pp nå.. Håper det klaffer for oss nå jenter! Masse lykke til!
Lillegull og spiren Skrevet 1. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 1. september 2007 hei:) Er i dag på min 10 dag i syklusen,og vi begynte i dag for å sikre oss at vi når el til uken.har vell el den 6 tror jeg,men da slipper vi å bomme. flere som har begynt?..he.he
Lillegull og spiren Skrevet 3. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 3. september 2007 hvordan går det med dere damer? er el i gang eller er det noen dager til enda??
anesam Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Vi er begynt nå! el 7.september tror jeg! kan hende litt før, men nå skal jeg helgradere meg! ingen bom denne gangen!! :-) Lykke til alle sammen!
Lillegull og spiren Skrevet 4. september 2007 Forfatter #21 Skrevet 4. september 2007 dytter denne opp jeg:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 hei Baas;) hører nok til her jeg også.. tror jeg hadde el-slim i dag...venter el torsdag eller fredag...altså 6-7.sept og ikm 21.sept... spennende.. noen andre osm føler seg stinne i magen rundt el-tider...litt oppblåst...(eller har jeg bare spist for mye?) hehe her blir d vertfall halmen i kveld og så får vi se utover... håper på klaff denne pp som alltid:)
mammatilanas Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Hei hei.. Hører til her jeg også.. Jeg er ikke sikker på når jeg skal ha EL, syklusen har ikke vært helt på høyde siden jeg sluttet på p-plasteret.. Jeg tror jeg hadde el-slim på søndag. Så her testes det hver dag nå, men alt er negativt.. Jeg har IKM 21 sept, men tenkt jeg skulle teste på bursdagen min den 19 for å se.. Har hatt utrolig vond ved høyre eggstokk i dag så er jeg heldig så er det ett eller flere egg på vei nedover.. Blir kos her ikveld..
mammasnart? Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 Hører til her jeg og. Tester som bare det nå. Hatt i to dager en litt svak strek på el. testen (for første gang etter jeg har begynt å teste!).. ÅÅÅÅ det hadde vært den største lykke om det hadde gått denne gang!! Lykke til alle sammen!!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 4. september 2007 #25 Skrevet 4. september 2007 Har el 6. el 7. Hadde sex på lørdag, men det var bare for moro Skal kose oss i kveld, torsdag og fredag. Var litt dårlig og veldig trøtt i dag tidlig, så jeg glemte å ta el-test, men skal ta nå i kveld. Men tror den første testen blir pos på tors, evt i morgen kveld. Spennende! Lykke til alle sammen! Nå skal vi bli gravide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå