Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Dagen i dag startet ganske bra, meg og Tobias sto opp kl 06.30, spiste frokost og stelte oss for dagen. Jeg følgte Tobias til barnehagen kl 08.00.. Klokken 16.00 henta jeg lille tassen min, før jeg gikk der i fra, så sjekket jeg bleien.. da fikk jeg meg en sjokk!!! Han hadde den samme bleien som han hadde på seg da vi kom i barnehagen, Tobias er knap 2 år gammel, jeg ble så lei meg.. hjemme fikk han på seg Pampers Up & Go og i barnehagen bruker han vanlig Libero.. ingen i Tobias avdeling bruker Pampers Up & Go som vi har hjemme ( så etter ) Jeg spurte en vikar som var i barnehagen, om noen hadde byttet bleie på Tobias " da sa hun at hun hadde byttet... men så spurte jeg hvorfor han han ikke hadde fått Libero som han har i hyllen sin.. da ombestemte hun seg plutselig og sa.. " nei, jeg har vist ikke byttet på han i dag"... så lei meg.. synes så synd i gutten min.. gjett om de skal få høre det i morgen!!!
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ja, det må du si ifra i mårra - for sånn skal det ikke være..
Mamma78 til to herlige små:) Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Huff, stakkars liten. Godt han ikke hadde bæsjet, da kunne han jo blitt fryktelig sår. Rart de ikke har noen rutiner på bleieskift,at det blir skiftet på fastet tidspunkter, og krysset av på et skjema... Det burde du foreslå for de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå