Gå til innhold

MÅÅåååååå bare si det til noen!!


T@NE

Anbefalte innlegg

Tok graviditetstest i morges, og gjett om den var positiv!! Aldri har vel to streker lyst så kraftig blått!!! Temin 25.04.08, men så må jeg vente da, i ukesvis, før jeg kan si det til andre enn mannen min...Har mest lyst til å synge det ut til HELE VERDEN.

 

Så, hei folkens; JEG ER GRAVID!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulere så masse :-) Dersom du har lyst å synge det ut, gjør det. Jeg har fortalt det til mange allerede, ikke noen skam å miste. Jeg syns det kan være kjekt å ha noen som hvet hva jeg gjennomgår dersom det skulle hende. Jeg er ca. 7 uker :-) Fantastisk følelse, kos deg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Er enig med den over her, ingen skam å fortelle det alt nå. Er 9 uker og har allerede sagt det til mange (er så dårlig til å holde på mine egne hemmeligheter ;) Man må jo bare ta utgangspunkt i at det går bra, og går det ikke så er det sikkert godt at folk rundt forstår hva som er galt, og å ha noen å gråte til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse. Så gøy.

Når vi venta nr1 foralte vi det da vi var 6 uker på vei, nå er vi 8 uker på vei og koser oss med hemmeligheten. Skal til doktor på mandag, så begynner nok å fortelle etter det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

gratulerer. Da har vi termin samma dag.....vi har heller ikkje sagt det til nokon. tenkte vi skulle vente til eg hadde vore hos legen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du gleder deg så stort over graviditeten, gratulerer så mye!!!!Jeg venter egentlig også bare på å kunne si noe, blir spennende med reaksjonene fra alle rundt oss ettersom vi har en datter som bare er 6 mnd:) Men lykkelig, absolutt!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :-) Ja, det er langt fram i tid.. og tiden kan jo ikke gå raskere..

Vi valgte å fortelle til foreldre og søsken etter legetimen da jeg var 6+6. Etter ultralyden, 5/9, kommer vi til å fortelle til de nærmeste venner/familie.(om alt står bra til)

Og resten, de får oppdage det selv, med tid og stunder! :-)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei - nå tuller jeg fælt hæ?? Jøss, er dette noe svangerskapssyndrom, hehe.. vet ikke hva jeg skal fram til her.. hehe.. tiden går tregt.. tror det var det jeg ville fram til.. :-) hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, takk.

Det er 2.barnet, men har glemt alt...Når er vi på ultralyd? Ser en av dere skal allerede 5.9, det er jo snart... jeg fikk legetime når jeg er i uke 10, kommer ikke til å fortelle noe før etter 12 uker, sist gjorde vi heller ikke det, og mistet i uke 11. Vi fortalte det til alle da, men de rakk i alle fall ikke å glede seg sammen med oss på forhånd da...

Men denne gangen SKAL det gå bra!!

Gleder meg til å se hjertet slå!

Har dere noen følelse på kjønn?

Sist følte jeg jente, og det ble det!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier det at om en ser hjertet slå, går det mest sannsynlig bra. Jeg skal på ultralyd på grunn av toeggede tvillinger i familien, ellers er det vel uke 17-20 som er normalt. Jeg var 100 % sikker på jente sist, og det ble det, denne gangen har jeg en guttefølelse, men det er mest sannsynlig på grunn av at jeg har symptomer denne gangen, det hadde jeg ikke sist.. Føler jeg har litt mage også allerede, selv om det nok bare er innbilning, - og det hadde jeg ikke sist før jeg var 6-7 mnd på vei. Jeg hadde legetime 6+6, skal til jordmor i uke 12.

 

Klart det skal gå bra!! :-)

 

Ha en fin helg videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...