Gå til innhold

har alle her menn som jobber veldig mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min jobber fra 07 - 19 stort sett hver dag. Men er flink til å ta med seg tuppa til helsestasjon etc. om jeg ikke har fri. I og med at han styrer arbeidsdagen sin selv og det har jeg ingen mulighet til.

Men blir lange dager ja, han prøver å stort sett komme hjem så han får snakket litt med vesla før hun legger seg kl. 20 da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så forbanna rart at mennene våre jobber så mye? Du har da sett Skravle på sitt verste, har du ikke? Hadde rømt huset jeg også:P

Skrevet

Oj, jobber han så lite, blir mye hjemme da. Er heldig du :o)

Skrevet

Ja...

Ikke uvanlig med jobbing fra 7-8 til 21-22... :o(

Men om jeg jobber kveld, må han jo være hjemme...

Skrevet

Godt sagt, hufsemor! :-)

Ja, han jobber en del, ja

Skrevet

Gubben her begynner i 7-tida, oftest rundt 6.45 og slutter 15. Han henter hos dagmamm og lager mat fire dager i uka. Jeg jobber fra 08 til 15.30 eller helst enda litt lenger som regel fire dager i uka. Fredager har jeg fri.Men gubben jobber bare til 15, da også.

Skrevet

Kakao, du er jammen bortskjemt. Kan jeg få låne den mannen din litt...

Men sambo var hjemme med vesla i går fordi hun var syk, og leverer hver dag i barnehagen fordi jeg begynner før barnehagen åpner. han er veldig flink da, og jeg han tjener jo bra da, og har fri hver helg og kan ta fri når som helst så vi kan finne på ting.

Skrevet

Gubben min reiser hjemmefra 6 og er hjemme mellom 17.30 og 22. I kveld kommer han hjem kl tolv..!

Litt kjedelig å aldri spise middag sammen, men venner seg til det meste. Det er han som taper på det, jeg får mest tid og kontakt med barna..

Skrevet

Det går i perioder. Men han jobber fra kl 0700 hver dag, så jeg må alltid levere begge ungene i hver sin barnehage om morgenene pga at han aldri kan levere. Så jeg jobber 80% bare pga det. Ellers slutter han en del rundt kl 15.30-16.00 så han kan hente i hvert fall en. Men i perioder jobber han riktig mye til "langt på kveld" hvis det er absolutte frister osv. Eller han jobber ekstra for å jobbe opp flekstid osv. Slitsomt når han jobber så mye. Men heldigvis er det sjelden han er bortreist over natta i forbindelse med jobb.

Skrevet

Nei, han jobber fra syv til tre hverdag.. Annenhver på lørdag kl 7 til 2..

Skrevet

Ikke jeg. Han jobber vanligvis fra 07-15, men det blir alltid noen overtidstimer i løpet av en mnd. Han holder noen kurs for bedriften sin og da jobber han fra 07-20/21, men som regel bare en dag, max 2 i løpet av mnd. Nå for tida er det faktisk jeg som jobber mest :o)

Skrevet

Niks, han er ikke til utlån. :-) Vet jeg har en snill og dyktig mann, som dessuten har en veldig grei arbeidsgiver som ikke finteller minutter. Og selv om han ikke jobber mer, så har han grei inntekt og vi klarer oss godt. Men søren heller, han har vært en trofast arbeidstaker, da, med 25 års fartstid i samme bedrift, så det skulle bare mangle om de ikke skulle være greie! :-)

Skrevet

nei, det bør de være da. Min er selvstendig han da, så da blir det en del jobbing. Sånn er det nå bare. Går nå greit da, har ikke akkurat 8- 16 jobb selv heller...

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

Min jobber fra 09 til 20 nesten hver dag. Pluss hver lørdanm jobber han 11 til 15. Det er mye, men det er for oss :)

Det er ikke langt fra huset så jeg stikker innom titt og ofte Og er det noe viktig så er det fleksibelt. Det er en familiebedrift så det gjør det litt enklere (eller vanskeligere)

Skrevet

jobber normalt ikke så mye siden de har 6 timers prøveprosjekt på jobben hans :-) deilig for han å jobbe fra 7- 13 eller fra 13-20.30 annen hver uke. så han får enten hele formiddagen eller hele ettermiddagen sammen med meg og snuppa :-)

men i det siste har han jobbet dobbeltskift for å tjene litt ekstra penger. godt å spare opp litt på sparekontoen :-)

Skrevet

Nei, min mann jobber ikke mye (jobber noe hjemme da) og det er jeg glad for.

Må si at jeg reagerer på at du (HI) sier at mannen din er flink til å ta med den lille til HS når du ikke kan. Skulle vel bare mangle, det er jo hans barn også. Klarte ikke å dy meg for å kommentere det.

Fedre er liksom så flinke om de gjør noe med barna, mens vi mødre bare skal gjøre det....hva er det liksom?

Skrevet

JA...........

jobber i reisefirma som håndtverker... jobber fra 14-20 dager i mnd...

føler meg halveis alenemor, men vi trenger pengene og han tjener bedre nå enn da han hadde 13-22 jobb.

Skrevet

nei, du har helt rett,men er ikke vant til det fra kretsen rundt oss liksom. Folk reagerte med vantro da han tok pappa permisjon og. Og når han var ute å trilla i hjembygda si så stirret alle på ham, menn skal nemlig ikke trille barnevogn der. Men hjemme deler vi på alt heldigvis. Det er godt sånn!

Skrevet

Mannen min jobber ikke så forferdelig mye heldig vis. Hos oss er det jeg som har de lengste dagene.

Skrevet

Jepp. Sambo jobber i nordsjøen, er borte 14 dager. Men til gjengjeld er han hjemme 3 og 4 uker i strekk, da.... Deilig det, men tøft å være alenemor i 2 uker!

Skrevet

Det er godt å høre :-) Synd det skal være slik da, og flott at du har kapret den mannen i bygda som har skjønt det :-)

Skrevet

Mannen min har stellt hjemmi i tre mnd. nå. :-)

Tok permisjon fra jobben da snuppa ble født.

Nå skal han begynne å jobbe 2 dager i uken og jeg gruer meg :-\

Før jobbet han hele tiden, men det passet bra, for det gjorde jeg også.

Så fikk vi barn og han fortsatte å jobbe og jeg var hjemme med en high-need-baby som legen kalte han.

Så ble jeg dårlig og mannen min ble nødt for å trappe ned jobbingen og stelle mer hjemme..

Synd han skal begynne å jobbe igjen nå som han endelig begynner å få litt dreisen på det, hihi..

Han leter etter ny jobb da, så han skal slippe å pendle :-\

Skrevet

Gubben her jobber fra 09-20:30(hvis ikke lenger) hver dag. Men han er flink til å stå opp med ungene, og han kjører største i barnehagen =) Håper å se litt mer til han etterhvert som han får flere ansatte.

Skrevet

min jobber fra 0730 til 1800.

men han er ukependler, jeg ser ham bare i helgene, så for min del får han jobbe så mye han vil.

Skrevet

Min jobber 14 dager kveld/natt, og 14 dager fri :-)

Han henter, bringer, handler, lager mat ++.

Det kan jeg også gjøre siden jeg jobber til ulik tid også, så føler vi er heldige sånn sett.

Jobb er ikke alt, heldigvis har vi masse tid som familie :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...