Gå til innhold

Eneste fotballenke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhh, fotballsesongen i england har nettopp begynt, men jeg begynner allerede å få nok!! Det er jo fotball hele tiden, jo (og alle kamper er det livsviktig å få med seg). Har stormet ut og kjøpt canal + i gave til gubben slik at jeg får se litt mer til han (ellers må han springe på pub for å få med seg kamp).Dvs. jeg må ofre meg og ikke se noe serlig på tv fremover (dvs. vi må ta opp de programmene jeg liker). Jeg er leeeeeeeeeeeeeeeeeei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei allerede nå????????????? Sukk... Jeg har to fotballidioter her.. Mellomste hylskriker når Man U taper, far brøler og mor blir sur. Herlig høst og vinter vi har i møte. Vi får snakkes her inne når mennene ser på fotball...

Ps! Kjøpe din egen TV? Jeg har sparket guttene i kjelleren:))

Skrevet

Jeg er ikke fotballenke, men JOBB-ENKE.... Vet ikke om det er noe bedre...

Disse menna, disse menna.....

:o)

Skrevet

Ha ha, lei allerede... Og Premier League er såvidt i gang, i Champions League spiller de innledende og sånn går no dagan...

Heldigvis er jeg fotballinteressert selv, men ikke så ille som far i huset. Han har nå anskaffet flatskjerm nummer to slik at kveldene kan forløpe uten krangler.

Forresten skal jo jeg ut og trene uansett, så det går nok greit. Yeah right.... MOHAHAHAHAHAHAHAHA....

Skrevet

Hadde vært greit hadde det bare vært Premier League... Ja, ja jeg har ivertfall lagt inn forbud mot svensk fotball (!)+ italiensk osv. Det får da være noen grenser. Foreløpig kjøper jeg ikke ennå en tv, laster ned på dataen og ser masse trash der. Hva gjør man ikke for kjærligheten og husfreden?

Skrevet

He, he, høres kjent ut! Jeg er også både fotball-enke og jobb-enke av og til. Men så jobber jeg jo litt for mye selv også, og treffer venninner oftere enn han treffer sine venner, og ser en del på ting han er helt uinteressert i, så det går vel opp i opp, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...