pandabjørn Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 vi skal ha en weekend i Oslo i sept og vi skal ligge på Radisson SAS Scandianavia hotell som ligger i holbergsgt......er det Sten og Strøm som er nærmeste kjøpe senter da? eller er det noe som er nærmere?? ser at det er 1.8 km å gå og det er for langt for meg så då vi ta taxi eller no.....
Tussa og Sofie Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Vel, nærmeste kjøpesenter er jo Sten og strøm og Paleet i Karl Johansgate. Men næmeste shopping gate er jo Bogstadveien på Majorstua. Hvis du skal ha et mer variert kjøpesenter så blir det Oslo city eller byporten som ligger så og si ved siden av hverandre nede ved Oslo S. Personlig synes jeg de er morsommere for shopping. Sten & Strøm har bare dyre merkeklær og butikker stort sett. Men Fru Lyng er jo der da ) Drosje er jo en mulighet eller hvis du orker å gå 800 meter ca til nasjonaltheateret og ta en stasjon med t-banen til Egertorget og Sten& strøm eller nok en stasjon til Oslo s, kommer da ut ved de andre kjøpesentrene. God tur!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Du kan jo ta trikken ned til byen! Er vel Tullinløkka eller Holbergs plass som ligger som nærmeste trikkestopp! Da tar det jo ikke mange minuttene før man er nedi byen!
tobylina Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Det blir nok Bogstadveien og Karl Johan som er det nærmeste. Paleet på Karl Johan er det nærmeste kjøpesenteret, men det er egentlig ikke noe bra senter, bare masse snobbe butikker (synes jeg). Men trikken går rett forbi hotellet deres, og da er det jo ingen problem.....ta trikken til stortorget eller Oslo City og Byporten...eller finn t-banen og ta turen til storo senteret, stovner senteret, bryn senteret...you name it. De kan sikkert råde dere på hotellet også. Lykke til!
Smellt P. Tjukka Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ja , sleng dere på trikken ! Kjøp dagskort og fart rundt ! Trikken er en sjarmerende del av byen , du kommer raskt rundt. Dra til Grunerløkka , der har de mange kule små butikker !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå