lille krapyl=) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg skal til syden sammen med min datter som da er 4, 5 mnd. Jeg har tenkt å ta med vogna, men flere har sagt til meg at jeg bør kjøpe reisetrille. Myyyye enklere sier de, også så praktisk! Kjenner at jeg er litt skeptisk, da lillegull ikke kan sitte selv. De kan jo ikke være så gode å ligge i? Tenker på når vi skal ut og spise på kveldene. Hva har dere gjort, og hva mener dere?
veslepia Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ville hatt en god vogn til en så liten jente. Syns 4,5 månder er litt for lite til å sitte/ligge i en trille. De er jo veldig mye i vogn når de er så små. Vi hadde bagvogn med da tulla var 6 mnd. Hun lå der og koste seg store deler av dagen, på tur, på stranden, på restaurant.
CaMaChMa Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Vi har nettopp kommet fra syden, og minsta vår, er 4 mnd. Vi hadde med ei reisetrille, og en "madrass" jeg hadde bygd til for å få rett liggestilling, og lille-pia storkoset seg. I den varmen som er i syden i.f.h til tempen vi har i norge, er det godt for de små å ha ei luftig vogn å kose/sove/leke seg i. Dette av erfaring, da vi har reist med våre fire barn siden de var babyer. Hvis det er av interesse, så har vi ei god reisevogn til kr. 400 inkl frakt. Vi har kun brukt den noen turer på kjøpesenter. Kan ikke se at den er brukt. Grunnen til at denne ikke ble med til syden nå, var at ei kjøpeglad bestmor kjøpte ei ny vogn til oss, før vi reiste. Her er et lite bilde av reisevogna vi skal selge www.deal.no/produkt.cfm?id=99119 Den er god å trille, og jeg laget en "madrass" så det ble full liggestilling til babyen. "Madrassen" kan evt følge med hvis ønskelig. Dere får ha en god tur til syden!!!!!!!!!!
2småihus!:) Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Hvordan gjorde du det når du laget en "madrass" til den? hørtes jo kjempelurt ut! jeg skal nemlig ha med lillepia på 2,5 mnd til syden, og vi tenkte å bruke ei reisetrille...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå