PopUp Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Kjøpte en fra NUK her om dagen, og den fungerer bra (selvom lillesnupp ikke helt liker vann da, hehe). Hadde Avent sin, men den var så vanskelig å suge fra med den dryppsikringen...
Julie Angelica:) Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Men hvem av disse er tette? Det står jo "non spill" , men når vesla snur den på hodet, så drypper det jo som bare det. Derfor er det så kjedelig å la henne få ha koppen i senga for seg selv, for det hender titt og ofte at senga er våt så jeg må bytte på den før hun sovner:/ Litt kjedelig, for hun elsker å ligge å kose seg med melka si før hun sovner.
En_av_hver Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Putt noe i det lille hullet på toppen, og den drypper ikke mer! :-) Synd at de har begynt å lage disse hullene, det var ikke slik på de "gamle" koppene he, he :-)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Mine avent kopper lekker ikke men med alle tutkopper så gjelder vel regelen å ikke fylle de for fulle
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 Jeg har aventkopper og de drypper det ut fra det lille hullet, også har jenta mi en tendens til å blåse inn i tuten og da drypper det i alle fall. hehe.. Noen fler ?
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Jeg har fra cubus, de lekker ikke skulle bare ønske det var myk tupp på disse. Har også avent, 1 drypper resten er tette. Har hørt at Nuk sine er bra, ikke prøvd de selv.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Jeg har kjøpt noen på IcaMaxi, og jeg tror merket er Bambino eller noe sånt. Den er nonspill (og er det faktisk også) og kun i 2 deler!! Lokk og kopp, og så er det en gummigreie i tuten som holder tett. Står at ikke kan vaskes i oppvaskmaskin, men det har gått helt greit å vaske dem i maskina her hos meg. Litt hard, så passer best for de litt eldre (ikke de som skal venne seg til tutekopp). Har helt sluttet med aventen vi nå - blir bare søl...
Pudding06&Spirepire Skrevet 28. august 2007 #12 Skrevet 28. august 2007 NUK - ingen tvil. Kjøpte en i Tyskland og den har en helt fantastisk myk tut som ikke drøpper. Har da ikke sett maken her hjemme...
Nitte Skrevet 28. august 2007 #13 Skrevet 28. august 2007 Samme som Yaddaline! Den heter forresten anywayup cup, og er fra bambino. Har kasta alle Avent-koppene, de holt ikke mål i det heletatt!
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 28. august 2007 Ser ut som det blir NUK da, har bra utvalg her jeg bor... Vil jo ha med myk tut siden jenta mi bare er 5 måneder...
allergibarn Skrevet 28. august 2007 #15 Skrevet 28. august 2007 uten tvil Nuby som de selger på www.alexi.no når tenna kommer kan det hende de biter den mye tuten litt i stykker, men da får du kjøpt ny tut - uten å kjøpe nye kopper. Disse er uten ventil, men lekker ikke. Helt supre. Ei venninne fikk disse tidligere tilsendt fra usa!!!
Shabby Cheap Chic Skrevet 28. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. august 2007 Naman såååå søte de var da.. Tror de har de på den babayutstyrsbutikken her jeg bor.. Må se etter før jeg bestiller noe... Takk for bra tips...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå