Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Jeg fødte for 2 uker siden og allerede etter en uke ga blødningen seg og gikk over til noe annet. Det kommer vann/slim som er gul-grønnt og blandet med litt brundt blod(altså gammelt,ikke friskt). Det lukter helt forjævelig vondt, råttent liksom. Det kommer ikke hele tiden, men svært plutselig bare fosser det ut, og så stopper det helt i noen timer for så å fosse ut igjen. Jeg har vært plaget med hodepine siden fødselen, og har litt små smerter i magen men ikke noe jeg hadde tenkt over om jeg ikke måtte tenke over det liksom. Helsesøster sa idag at jeg har alle tegn til infeksjon bortsett fra feber.. men så lenge feberen holder seg borte så var det nok ikke infeksjon.. men hun visste ikke dette sikkert da. Jeg har hørt det med feber før,men er det noen med erfaringer? Hun sa jeg burde ringe legen om det ikke gir seg snart da.
Expat Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Legg deg på rygg, med tom blære. Kan du fremdeles kjenne livmora i magen?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde ringt i morgen. Så kan de si om de vil ha deg inn, eller ikke. Greit å få sjekket det uansett da, er jo ikke sånn det skal være.
Expat Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde forresten blomstrende barselsfeber sjøl, med innlagt dobbeltsidig brystbetennelse, da hadde jeg feber, ja. Grusomt, og barselsfeber er farlig, så jeg hadde gått til legen i morgen og til legevakten hvis du begynner å få frostrier.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 nei jeg tror ikke jeg kjenner livmoren nei..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 ok.. takk for svar.ringer å snakker med legen i morgen ihvertfall.
Expat Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Ikke helt nede bakom skambeinet en gang? Du må trykke litt, som legene gjorde det på sykehuset.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 er ikke sikker... men det kommer fossende ut mere slik væske når jeg trykker der ihvertfall så da er det vel igjen noe der inne ihvertfall.. men spørsmålet er bare om det er noe som skal være der å komme ut,eller om det er noe som ikke skal være der... ikke vet jeg.
Expat Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 Du, det er ikke no bra altså. Føler du deg uggen i kveld så ring barsel for råd (med baby og nok utstyr for noen dager i bilen!), iallefall kom deg til legen din i morgen den dag! Det var livmorbetennelse damene døde som fluer av i gamledager...
mayaya Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Ring til barsel du, i kveld! Du hører inn under barsel i tiden etter fødselen også (egentlig i 2 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå