Gå til innhold

Høres dette ut som matforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På søndag var jeg på mc donalds! Spiste og koste meg, etter en time ble jeg døds dårlig og begynte og kaste opp!

Jeg fikk kjempe vondt oppe i mellom gulvet og for hver gang jeg fikk sånn krampe i magen fikk jeg gåsehud!

Hadde våken natt fra søndag til mandag, men når jeg stod opp på mandagen følte jeg meg ganske ok bortsett fra at jeg var litt redusert... spiste ikke noe særlig på dagen, men da jeg skulle spise taco i fire tida, ble jeg døds dårlig igjen etter at jeg hadde spist (verre enn jeg hadde vært) Så da begynte jeg og kaste opp igjen og var kjempe dårlig ingen ting som hjalp! Ikke noen ting! FÅr ikke til og drikke eller spise enda... Og har vært våken to netter nå! Og føler meg egentlig ganske kvalm enda... Matforgiftning eller omgangsyke???? kanskje dumt spm?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hørt at hvis man blir matforgiftet, så blir man dårlig 4-6 timer etter man spiste den dårlige maten.

Men vet ikke om dette stemmer, har aldri vært matforgiftet (bank i bordet)!

God bedring! :)

Skrevet

syns ikke det høres ut som omgangssyke, men matforgiftning helt klart! Min svigerinne ble også pangsjuk etter en tur på mc, det også bare en time etter maten var inntatt! Du bør faktisk klage til resturanten du spiste hos! God bedring

Skrevet

Takk jeg har klagd! Når jeg ringte legevakta så sa han mannen at hadde folk visst hvor mange som blir dårlig av mat der så hadde man ikke spist der igjen!

Og når jeg har prøvd og klagd til mc... Så sier de bare det er bare du som har blitt syk av 1500 kunder bla bla bla og det kan ikke være maten vår og du må tenke på hva du har spist tidligere... Herregud tviler på at man blir mat forgiftet av tre brødskiver jeg spiste på lørdag... Og hvis det var rekene på fredag vill flere blitt syke!!!

Og de sier mattilsynet skal komme og ta prøver osv osv osv! Tror jeg skal ringe matilsynet selv! Æsj vi lever i norge det skal jo være trygt og spise her da!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...