Gjest illt på kukeluren Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 You have mail too, og jeg klarer ikke å få msn til å godkjenne gamle kjerringer så jeg har lagt det på is (spør KaMa, som antakelig ler ennå).
Dronningen! Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Gamle kjerringer??? Hvor? Er det aldersgrense på MSN? "Tillatt for alle under 39 år" * fnis*
Gjest illt på kukeluren Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det er nok et av disse berømte glasstakene - en usynlig aldersgrense for sånne som ikke har gjort det før og ikke har særlig tålmodighet...
Dronningen! Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 Da kommer jeg i ekspressfart under glasstaket, tålmodighet er ikke min sterke side heller. Skulle ønske jeg var 25 igjen med tålmodighet i bøtter og spann:o) Eller tror jeg bare at det var sånn?
Gjest illt på kukeluren Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Tja, jeg var nok utålmodig da og, men da hadde jeg bare et par år bak meg som pc-bruker og var vant til å måtte klundre litt, nå behersker jeg det jeg trenger og har tålmodighet som en sulten sabeltanntiger med tannpine og flis i poten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå