Gå til innhold

Vet du om noen gode vintersko til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er myke, lette, varme og gjerne med gore-tex?

Og vet du om noen nettsteder som selger dem?

Trenger vintersko nå (helst i går;-), men butikkene her selger dem ikke ennå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, først og fremst hvor i landet bor du da du trenger de nå ? hehehe !!

Iallefall vil jeg anbefale Kavat sko på det ALLER STERKESTE !

www.kavat.com

Om du går på vinterkolleksjonen, så ser du sko der, så ser du på nr 4 fra venstre. Nr: VINTERSKOR / ARTIKELNUMMER 3937

Denne har jeg kjøpt til snuppa, min har rosa helt øverst bak på tuppen der denne har sølv, jeg kjøpte Off White.

Iallefall er dette svenske barnesko som har meget bra annerkjennelse i mange skobutikker ! Synes den virket KNALLBRA ! Bare hørt skryt om kavat :) De har nettbutikk der også !

Skrevet

Eldste mi hadde kavat da hun var 2 år. Kjempegode sko. Hadde alltid store problemer med å finne sko til henne, for foten var så bred og rista høy. Men kavat passa perfekt. God og varm og tørr. Anbefales.

Skrevet

coop sine vintersko ble best i test i fjord!

250 kroner på coop! :o)

har ingen erfaring da.. men skal dra å se på de når tida er inne og se om de er noe:o)

Skrevet

Takk skal du ha:-)

Skal sjekke ut den linken!

Hehe, her i nord er sommeren forlengst over, dessverre;-)

Hun kunne sikkert brukt støvlene litt til, men siden hun ikke kan gå, er jeg redd hun skal bli kald når hun sitter ute i barnehagen.Temperaturen ligger på 4-8 grader, ikke særlig varmt nei...

Skrevet

Ser jeg var treig med å trykke "send", slik at det har kommet noen flere tips i mellomtiden. Coop har vi ikke her:-/ Pony selger dem på Skoringen her, men de har ikke fått inn ennå. Ulempen med å "bare" ha kjedebutikker rundt her, er at dem selger feks kortermete bodyer når man egentlig trenger ullbodyer osv, hehe:-)

Skal sjekke ut de svenske, de er sikkert bra!

Takk allesammen:-)

Skrevet

Vi har kjøpt Stonz, med erfaring fra førstemann så gikk han jo ikke greit med vintersko på.

http://www.stonz.ca/

Skrevet

Jeg hadde Sorel til småen i fjor vinter,og han var alltid varm og tørr på beina.Hadde egentlig tenkt å kjøpe de i år også,men hørte så mye skryt om de Coop-skoa så jeg har kjøpt de i år.Så får vi se om de holder,ellers blir det Sorel igjen.Lette og gode...

Skrevet

Så smart! Synes du de holder godt nok på varmen og sånt? Eller har dere kanskje ikke fått prøvd dem ut ennå?

Det blir skikkelig vinter her vi bor, så det er viktig at de vi ender opp med passer til klimaet:-/

Skrevet

Hvor er det du kjøper det merket? Har aldri hørt om det skjønner du:-)

Skrevet

Stonz er kanonbra! Geniale om han ikke går..! Ellers er Kavat også råbra sko :-) Vi har Kamik til lillesnuppa, men hun har gått lenge, disse er hvertfall utrolig gode sko..!

Skrevet

Kjøpte de på Sportshuset,men vet både Skoringen og Barnas Hus selger de...

Skrevet

Vil anbefale bundgaard.

De er helt supre. Har brukt de hvert år til eldstemann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...