kreps-76 Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Er det noen her som har prøvd reimatecdressen med cordura forsterkning?Jeg har hatt reimatec vinterdresser tidligere,men nå som poden blir 3 år og er mer aktiv er jeg redd den "vanlige" reimatec skal bli fort slitt på knærne.Ser jo fra forrige år at den blir ganske fort slitt (men er jo likevel vanntett da..) Synes prisen på reimatec+ var ganske stiv da, 1600,- kroner. Men holder den to vintersesonger til to barn så er den jo verdt det..Eller?Blir str 104 alt for stor til en "normal" treåring? Noen som bruker vår/høstdressen som vinterdress, det skulle jo i prinsipp bli det samme som trolldressen når man bruker et ekstra lag med ull, likevel er jeg redd den skal bli for kald. Noen med erfaring?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Har en gutt på 8 år og han har fortsatt ikke klart å slitt ut en slik dress på en vinter og det er utrolig. Før handlet jeg 3 dresser i løpet av vinteren, så da betaler jeg gjerne 1600 for en dress som ikke tar inn vann, er slitesterk og varm. Kan si min sønn krabber mer enn står i løpet av en dag=)
Anonym bruker Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Jge har ikke hært om reimatec+, men står på venteliste for en vanlig reimatec i str. 104 til gutten min som er 3. Den vinterdressen han hadde i fjor og året før ser overhodet ikke slitt ut, så jeg er ikke spesielt bekymret for slitasje (selv om han ikke har yngre søsken som kan arve). Jeg har vår/høstdressen også, og kommer til å se det litt an utover senhøsten om det er nok med den pluss varme klær under, eller om jeg skal kjøpe vinterdressen jeg egentlig går og venter på. Jeg tror kanskje det blir det siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå