Gå til innhold

når kommer den fødselsstripen?under navelen

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal alle ha den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke alle som får den.

Jeg er i uke 36 nå og har ikke fått den.

Mulig den enda kan komme??

Skrevet

"alle" sier det er guttestrek man får.....

nei ikke alle får den. jeg fikk den sist, en veldig markant strek som gikk helt fra nederts ved hårfestet der nede opp til der magen sluttet. streken var der lenge etter fødselen også men ble svakere og svakere, å jeg fikk jente...

nå er jeg i uke 37 med en gutt å har ikke sett noe anntydning til streken .-)

Skrevet

Jeg hadde ikke denne stripen forrige gang og heller ikke nå, ikke enda ihvertfall.

Skrevet

Jeg hadde stripe opp fra navlen til like under puppene :) Så den må ikke gå nedover.

Skrevet

med førstemann fikk jeg stripa i uke 28 og fikk gutt

nå venter jeg jente og har ikke fått den ennå begynner på min 28 uke til fredag....

Skrevet

glemte å skrive at jeg fikk stripa fra trusekanten og opp til under puppene......

Skrevet

Hei!

Dette er veeeeldig individuelt,da det er hormoner og pigmentforandring i huden som skaper stripen. Stripen er egentlig alltid der,men blir som oftest synlig i svangerskapet.

Jeg fikk den med en gang egget festet seg nå begge siste gangene. Veldig tidlig, var denne stripen på magen i 2 uker som fikk meg til å ta testen i Juni,og denne stripen nå som fikk meg til å skjønne at jeg mest sannsynlig var på vei igjen etter at jeg mistet 13 Juli.. Og det var jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...