gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har hørt så mye positivt om deg inne på BIM sidene... Lurte på om du kunne spå meg også?? Har to gutter fra før.. Kan du se om jeg får jente? Evt om jeg er gravid? Flere gutter? Eller om jeg får noen i det hele tatt?? Har prøvd ei stund etter forrigemann og er veldig spent på å høre svaret ditt.... Jeg er født 070878 Han er født 060470 Synne
#Aurora har tre gutter# Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Klar jeg kan se på deg.Ser ingen jente på deg..men en gutt til.Han kommer etter litt prøving men sitter raskere enn hva dere forventer.Får opp at du blir gravid i mars 2008.
rasyre Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hei! Vil du være så snill å spå meg? Har prøvd å få svar mange ganger,uten hell. Er så spent om det er en gutt eller pike som vokser i min mage. Jeg er født:110271,har termin 19.03.08 På forhånd TUSEN TAKK :0)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 du har en gutt i magen din.
gutt,gutt,jente(1MA) Skrevet 29. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar... Jeg hadde den følelsen da jeg gikk med nr 1 at jeg bare skulle ha gutter.. Får det jo bekrefta av deg.. Men at det blir i mars er jeg liksom kanskje litt uenig i da.. Har planer om at alle mine barn skal komme senest i august/ september... Men vi får se... Skal skrive til deg når jeg blir på vei... Kan du forresten se om det er en til eller om vi får flere etterhvert??? Ønsker meg mange ser du...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 hehe..får håpe du blir gravid nå i des da.
rasyre Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Takker or svar.Håper du har rett ang.kjønnet.Vi har 3 jenter fra før så det hadde vært kjekt at gutten kom siden dette er desidert siste sjanse.Begynner å bli for gammel ;0) Skal på ul.denne uken og ta down syndrom test og få vite kjønnet.Kan du se om alt er fint med gutten og om svangerskapet går fint videre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå