Gå til innhold

Da er lille Noah kommet til verden.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er vel egentlig mer enn aktiv leser her inne enn skriver men vil dele gleden min med dere.

Onsdag 22 august kl 0913 kom i mine øyne verdens nydeligste gutt. Han var 4370 gram og 52 cm lang. Fødselen gikk fort. Litt for fort syns jeg. Vannet gikk kl 0430 og første rie satt kl 0450. Fra der gikk det bare i sterkere og sterkere rier. Hadde til slutt ikke pause mellom. Men fødselen gikk ok helt til han nesten var ute da satt han fast pga navlesnoren hadde strammet seg godt rundt halsen. men med hjelp gikk det fint. Men må få si at jeg føler meg ti ganger bedre og mer oppegående nå enn med forrige fødsel som tok lengre tid men ikke var like hard. Skulle nesten ikke tro at jeg har vært gjennom en fødsel. En ting er sikker vi har ekstremt med krefter i kroppene våre som vi ikke tror vi har.

Lykke til til dere som venter på deres nurk til og komme ut og møte verden. Fødsel er i mine øyne et lite mirakel som skjer uansett vondt eller ikke. Mange gode tanker til dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer sååå mye:) du får kose deg masse med nurket, venter i spenning på at noe skal skje her i gården:)

Skrevet

gratulerer masse:) kos deg med den lille

Skrevet

Gratulerer med nurket!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...