Gå til innhold

Har noen prøvd lakrisrot-te med hell?


marghald

Anbefalte innlegg

Skal visst kunne brukes for å sette igang fødselen? Ikke før termin, men sånn at man ikke går over...

 

Håpe, håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, dette lurer jeg også på ! Tenkte at jeg skulle forsøke den.

Har enda ikke funnet den i de helsekostbutikkene jeg har vært innom.

Tygger bringebærkapsler som drøv om dagen

:0D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at barna deres ikke er klar for å komme til verden? ser på siden til hun ene at hun har termin 4 sept, det er da ikke farlig i det hele tatt om barnet hennes kommer nå.

 

Sakløst innlegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del vil jeg gjerne ha den ut et pat uker før ul-terminen, da jeg mener at det stemmer.. I tillegg var jeg på ul i uke 35, og da målte de babyen til 3.800 kg.

 

Så jeg tror min "termin" er riktigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bringebærkapsler setter ikke igang fødselen uten at babyen er klar, de skal gjøre at livmoren trekker seg bedre sammen (men pga av at de modner livmor så skal de ikke taes før i siste mnd av sv.skapet); de hjelper også etter fødsel.

Jeg "tygger" kapslene for jeg synes de smaker så godt (tror det er hormonellt betinget ja ..hehe), men holder meg til dagsdosen på 6 om dagen. Har gjort dette i to uker nå.

Har født fire barn til termin, og de har vært mellom 4,5 og 3,7 kilo. Denne babyen kommer også når den er klar, men jeg håper det blir snart for jeg har store bekken og hofte problemer.

Ettersom jeg har termin om seks dager finner jeg det ikke særlig uansvarlig å forsøke en fødselsfremmende te. Tvert imot. Det blir passe hysterisk å påstå noe annet.

Så lakrisrot-te : here I come ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI OG HOPP!

jeg elsker lakris te'n -yogi tea fra helsekost..så drakk den par uker før andreas tok turen ut i verden (mest fordi den er innmari god da..)..

slutta me bringebær kapseler 37+1 (brukte 1 glass) tok 2 timer modningsakupunktur hos jordmora mi i uke 37..

38+1 (dvs 53 minutter inn i +1) kom lille gutten min..

hva som skjedde vet jeg ikke.. men han var klar som et egg affal...

termin pluss/minus 14 dager er jo normalen..

men tror uansett de kommer når de vil da!

men det er affal min erfaring.. og kosa meg me en fersk 1/2ananas nesten hver dag siste uka.. men det oxo fordi det er svinegodt! =)

 

bringebærkapsler og modningsakupunktur er jo bare for å forberede kroppen da..samt gjøre åpningstiden kortere.. (og det gjør jo ikke noe) hos meg gikk det ille fort.. de siste 5cm gikk vel på ca 1 time... 3 timer etter ankomst kom jo lille gull.. så kanskje...

 

lykke til affal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...