Gå til innhold

Anbefale pumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere si hvilken pumpe dere har og hvorfor jeg burde eller ikke burde kjøpe den samme? Snuppa har begynt med grøt nettopp og jeg prøver å håndmelke litt men får liksom ikke så mye ut. Vil gjerne ha litt melk i frysern, pluss ha noe til grøten hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Medela Swing elektrisk pumpe... Super den med flere innstillinger, fart/styrke :o)

Hadde en håndpumpe, men det er jo bare slitsomt, hehe...

Skrevet

Jeg sverger til avent sin=)Har hørt mye positivt om den også..lett og pumpe med synes jeg=)Greie beholdere som kan kjøpes utenom som passer direkte på pumpen,kjempe greie til og fryse melk eller annen mat=)Kjempe fornøyd!

Skrevet

Jeg sverger til avent sin=)Har hørt mye positivt om den også..lett og pumpe med synes jeg=)Greie beholdere som kan kjøpes utenom som passer direkte på pumpen,kjempe greie til og fryse melk eller annen mat=)Kjempe fornøyd!

Skrevet

Her brukes MEDELA SWING, og jeg er kjempe fornøyd med den.. Å jeg fullpumper, så jeg veit hva jeg prater om ;)

Skrevet

Gå for en elektrisk en hvis du pumper MYE. Jeg kjøpte en manuell og syns det var veldig slitsomt i starten da jeg ble satt ut med brystbetennelse...

Skrevet

Jeg har både avent sin håndpumpe og medela swing og har pumpet mye. Etter jeg kjøpte den eletriske har jeg angret på at jeg ikke gjorde det med en gang.

Medela sing er mye mer behagelig syns jeg og ikke minst mer effektiv. Med avent sin klarer jeg ikke å pumpe skikkelig rett å slett.

Skrevet

Siden babyen din er blitt så stor at den har begynt med grøt så ville jeg ha gått for mme i grøten jeg... Mye greier synes jeg.

Hadde babyen vært liten så hadde jeg gått for en elektrisk en, har pumpet mye med en avent sin manuelle og angrer veldig på at jeg ikke kjøpte meg elektrisk da....

Skrevet

Jeg har fullpumpet meg til begge mine barn og har brukt Medela elektrisk pumpe, syns den er kjempebra. I tillegg koster den ikke så mye mer enn Avent håndpumpe.

Ellers vil jeg bare si at jeg syns grøt med morsmelk er bare søl. Den blir skikkelig tynn og rar. Mye bedre å bruke mme til grøten. Men dette må du bare se an sjøl, ville bare dele min erfaring. Ungen får jo mormelk før og etter grøt måltidet.

Lykke til med pumpingen.

Skrevet

Jeg har Medela Swing elektrisk pumpe og er strålende fornøyd med den:) Nå har jeg pumpet en del gjennom hele ammeperioden, så hvis du kun skal ha en pumpe for å pumpe melk til grøt hadde jeg kanskje sett på rimeligere alternativer. Det er vel kun 4 mnd grøten som skal blandes med mm, senere så er det bare vann så det er jo ikke lange perioden du trenger å pumpe i så fall. Evt. så kan du jo høre på helsestasjonen/babybutikker i nærheten om det er noen som leier ut pumper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...