Gå til innhold

Har muligens funnet meg leilighet :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo bestemte oss for litt over ei uke siden at vi ikke ville være sammen lengre, skikkelig tungt og trist. Men ingen av oss har følelser, vi er kun gode venner.

I helga var det ei uke siden bruddet, og da vi møttes på byen etter noen glass vin ble det selvfølgelig ganske så intimt... Helt merkelig egentlig, for det har vært helt dødt på den fronten i mange mange mnd. Men når det plutselig var "ulovlig" ble det spennende, og vi var sammen til neste morgen.

Skikkelig idiotisk gjort av oss, men huffameg... Har ikke lyst at det skal skje igjen, tror nok det blir myyye værre å komme over han da.

Vel, uansett... Jeg bor nå i leiligheten til ei venninne som er i syden, og har denne leiligheten i 3 uker. Var å kikte på en leilighet i dag i et helt nytt hus som skal være ferdig om en mnd. Skikkelig fint, fliser på badet og i gangen, store vinduer i stua og veldig lyst og fint. Falt pladask :) Hun skal heller ikke ha så mye i mnd, 5000. De fleste leilighetene her ligger på 6000 ++. Det eneste minuset er at det tar ca 10 minutt å kjøre til byen, og det er jeg ikke vant med. Bor i en passe stor by og har alltid hatt gangavstand, men det blir det ikke nå.

Hmm, har veldig lyst å flytte der altså, tror jeg og minsten kan trives :) Så kanskje dere kan gratulere meg med ny leilighet i morgen ;):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gratulerer deg litt på forhånd jeg da;) GRATULERER!!!! Hørtes jo kjempefin ut:)

Skrevet

10 minutt til byen er jo ingenting :-) Slå til!

Når det gjelder typen så er vel ingenting bedre enn at dere finner tilbake til hverandre igjen? Men husk å ta det rooolig, ikke gjør noe forhastet verken den ene eller andre veien...

Skrevet

Neida, vi er bare litt bortsjemt her i denne byen...det er gåavstand til alt :) Folk som bor her mener det er sååå langt, nesten "utpå landet" der hvor leiligheten ligger.

Men jeg tror nok jeg skal ta den ja :)

Egentlig så vil ingen av oss tilbake, kanskje det som skjedde i helga bare måtte skje, at vi måtte ta "farvel" en siste gang. Jeg vet ikke... Har egentlig lyst å være singel, kun være meg og minsten :) Han er ikke faren til minsten heller, så alt blir litt lettere da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...