Mamma til to tette Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Kjøpte holle økologisk hirsegrøt fra helios i dag og ble så glad da de sa at jeg ikke trengte å vanne ut, koke osv. så like enkelt ut som nestle som jeg ikke har lyst til å bruke. Men det var før jeg begynte å lese bruksanvisningen bakpå, blir helt tullerusk jeg. Jeg ønsker å lage bare litt grøt nå i starten, noen som vet om jeg kan gjøre som med nestle, ta 1 ts grøtpulver og så spe på med mme til den blir ok? Eneste oppskriften bakpå som fenger meg er å bruke 160 mme og så 3-4 ss hirsegrøt men det blir jo altfor mye for min lille gutt nå i starten. Hjelp mottas med takk!!!
imsdal med julesmak Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det er bare å blande en passe mengde. Men vær obs på at sånn grøt blandet med mm endrer konsistens etterhvert. Dvs. at den har grøtkonsistens når du lager den men så vil bli mer og mer suppete, men man skal visst ikke blande i mer grøtpulver for den skal visst være sånn.
Diva Muffin Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg bare sper på og lager så stor posjon jeg tror hun kommer til å spise. Hun lever ennå
Mamma til to tette Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Da prøver vi oss fram i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå