bente69;) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Nå skjønner jeg ikke noe....*grrr* rundt dag 13 hadde jeg en liten strek på el-testen(strips fra billigetester.no) både morgen-kveld og morgen igjen. Brukte også to CB el-tester som var negative. I forrigårs kveld, i går morgen og kveld, samt i dag på mårran hadde jeg også en liten strek på el-testene (den ble liksom litt sterkere for hver test). Men nå i kveld var streken nesten umulig å se *grrr* Jeg er i dag på dag nr 17 med dobbelpergo kur, venta ikm er på dag 33 med pergo (iht de to andre mnd med dobbel pergo). Hva gjør jeg nå da, kællen sparer opp svømmere, sist noen var ute å svømte var forrige mandag hos Purvis. Jeg vil jo ikke gå glipp av el heller, i dag har jeg det jeg vil kalle el smerter. Hva gjør jeg nå, jenter??? Lurer såååå fært på hva jeg skal gjøre videre nå?? Håper noen har noen gode tips å komme med:))))))) Thanx:)))
evigoptimist Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Stol på EL smertene dine! Jeg tror jeg hadde kjørt på, jeg....har du ikke hatt el ennå, kan svømmerne ligge klar og vente =) Bentemannen har nok lagret opp noen skikkelige prakteksemplarer den siste uka =) Krysser fingrene for at lille spiren kommer nå!!! XXXXXXX klem
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Jeg hadde hoppa til køys jeg ! Mange har faktisk av og til /eller alltid kort lh stigning,det vil si at du ikke fanger opp el på el test...Så derfor-stol på kroppen Bente ! Ha en koselig kveld )
bente69;) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Ja, dette var ikke lett.... men nå har vi bestemt oss for å prøve i kveld, selv om vi kun er på dag 17 (venter en 33 dagers syklus). Syns dere jeg skal fortsette med el-tester nå?
martine68 Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Kjør på ikveld Bente. Synd å miste el bare fordi testene ikke slår ut på deg. Du er vell en av dem som ikke klarer å finne lh-stigning kanskje. Du kan jo fortsette å el-teste for sikkert å vite om du har klart å finne lh-stigning da. Masse lykke til med babylaginga. Kos dere i kveld da :-) klem fra
Ine:) Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Huff, ikke lett dette. Hvis jeg var deg ville jeg nok, som de skriver ovenfor, lytte til kroppens signaler og la det stå til... Dere kan jo ikke risikere å miste el heller, dere som har vært så flinke til å "spare"! Jeg ville deretter ha fortsatt å el-teste noen dager til. Dersom du har en 33 dagers syklus skal jo el normalt komme rundt dag 19. Klem,
Veslesnuppa Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg og tar disse eggløsnings-testene.. Fikk en svak strek idag,men er vel negativ da... Hvis du føler at du har eggløsning,så go go jente;) Vi har ikke så mye å miste. Men jeg synes at det er litt tråkig med denne "lekkingen" dagen etter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå