Lunagirl Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Ho kjenner på utsia om ho klarer å bevege det, så vidt eg husker iaf..
Ioren Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 ok ble liggende på sofaen her og tenke og så for meg mye rart skjønner du.... =P
marghald Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Fra forrige svangerskap husker at det var ganske vondt, for jm tok så hardt i magen. Skal til kontroll på fredag - regner med at hun skal sjekke da. Hm... skal bli spennende å høre.
Lunagirl Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Ja, husker eg fra første også.. Men va visst ingen av mine som ville feste seg. Venta i all evighet!
Ioren Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 De sjekker dette på kontrollene utover nå eller? er 32 + et eller annet (eller 33, jeg husker ikke helt =P) og skal til JM til uka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå