Gå til innhold

Hvilken vinterdress velger dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte HellyHansen i fjor og det var første dressen. Nå har jeg tittet litt rundt og funnet ut at mange ikke har løst for og det var utrolig kjekt når våren kom syns jeg. Tok bare ut foret og så hadde han vår/høst-dress også.

Så tror jeg velger det samme i år også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har planer om å prøve PLAY dressen fra G-sport i år. Billig og virker bra. Med avtagbart for.

Skrevet

Troll dress. Har hatt det før, og kjøper det igjen. Dressen ahr løst for, og kan da brukers som høst, vinter og vårdress. Praktisk :-)

I VG 2005 ble den testvinner med følgende utsagn: "suverent dyrest og suverent best".

Koster 1399 kr. Men man får to dresser i en.

Sønnen min på 2 år bruker str.98, sønnen min på 4 år str.110

De er helt gjennomsnittlige gutter.

Kan snøers i livet, noe som gjør at de er veldig bevegelige uansett passform på ungene.....

Skrevet

I år skal vi bruke en dress jeg ikke aner merke på.. Junior fikk i fjor til jul, av mine foreldre.. En Subaru dress ( jepp dem har det bil merke). Den virke veldig grei, brukte den litt i fjor selv om den var litt stor. Den har avtagbart for.. Så gjenstår det å se om den er noe bra eller ikke...

Skrevet

reimatec! etter at hun fikk det i fjor vinter sluttet hun helt å være forkjølet - hadde da gått rundt med konstant snue i lang tid. anbefaler den på det varmeste!!

Skrevet

Bor i Bergen og trenger en som er vanntett nok, og det er vel igrunnen bare troll og reima som holder. Etter min erfaring. Så slipper de regntøy bare fordi det regner litt. Supert med innerdress.

Skrevet

Jeg kjøpte reimatec, men leverte den tilbake etter jeg hadde prøvd den på sønnen min. Den var veldig vid i nede i armene, og ingen mulighet for å stramme inn. Nå har de jo votter for det meste, men det var såpass stor åpning der, at jeg ser for meg slaps og søle finner fort veien inn.

Synes det er rart at en sånn dress ikke har "bråt" nede på ermene slik at det blir tett.

Skrevet

Reimatec, var veldig fornøyd med det i fjor. :o)

Skrevet

Jeg ville IKKE valgt reima, jeg har selv hatt denne og leverte den inn 2 ganger da sønnen min var klikkvåt etter 0,5 time ute i regn, og de SKAL være vanntette. En dress skal jo tåle at barnet sitter ute i snø feks. Jeg synes derimot ticket to heaven dressene virker veldig bra og myke og gode for barnet å ha på seg:)

Skrevet

Vi bor i Bergen, så her er det ikke det helt store behovet for vinterdress... I fjor hadde hun en Reflex-dress som holdt fint hele vinteren. Brukte bare forskjellige ting under ettersom temperatur. Ull innerst med fleece utenpå på de kaldeste dagene. Den holdt også vannet ute, så vi prøver Reflex i år også. Og skulle den ikke holde så er den såpass billig at det ikke er krise å måtte kjøpe en til... Skjønner at Troll og Reima er bra dresser, men ser ikke helt poenget med å kjøpe så dyrt hvis noe billigere fungerer like bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...