♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Svigermor har tatt flere prøver og hun har kreft også i lungene.. De kan ikke operere verken i lungene eller i hjernen.. Men skjønte det sånn at de skulle starte med enten cellegift eller strålebehandling for og forlenge livstiden.. Kortisonen hjelper henne .., så hun er ihvertfall bedre i kroppen nå som hevelsene på svulstene i hjernen har gått ned.. Hun er hjemme så vi er oppe hos henne omtrent hver dag nå og besøker henne.. Hun takler ikke helt følelsene enda tror jeg.., men hun er tapper og det går vel sakte men sikkert fremover slik at vi kan godta alt sammen.. Jeg og svigermor ler og gråter omhverandre.. Og neste år skal vi til Tyrkia hele familien.. En liten gulrot som vi kan prøve og holde fast ved.. Vært planlagt lenge og hun håper så virkelig at vi fortsatt kan få sjansen.. Utrolig hvor glad jeg er blitt i min svigermor og det går bare i jenta mi om dagen fra min svigermor.. Det varmer meg veldig.. Alt dette ble sikkert kjemperotete.., men godt og få det ut...=)
Northernlights Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Håper virkelig dere får oppleve den turen til neste sommer! Kan det ikke fremskyndes,da? Lykke til med alt..det der er tøfft!
Mille** Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Huff, så leit! Håper hun blir med dere på turen dere har planlagt. Stor klem!
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. august 2007 Kan ikke reise nå.. Hun er ikke bra nok for det.., og de har ikke fått startet behandling enda.. Vi må se hvordan behandlingen går fremover.. De må få roet hjernesvulstene først.. Men de vokser sakte.. Har visst hatt kreft i 10-15 år..
Northernlights Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Jeg har ei venninne som fikk mindre enn et år å leve pga hjernesvulst, og de fant den rett før hun fødte sin første sønn. Det er nesten 15 år siden,nå. Hun opererte dagen etter fødselen, og den svulsten vokste ikke tilbake. Så jeg håper svigermora di lever kjempelenge enda!!
Gjest Skrevet 28. august 2007 #7 Skrevet 28. august 2007 Uff så trist å høre :( Føler veldig med dere..
♡ Rødhette ♡ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 28. august 2007 Det håper virkelig jeg også.. Men svulstene er desverre ondartet og hun har minst 11 stk bare i hjernen.. Det vi håper på nå er at de fortsetter og vokse så sakte som de har gjort frem til nå.. Vi forhørte ang, operasjon men det kunne de ikke når det var så mange.. men.. Håper de vokser sakte og at hun fortsatt har mange år igjen..=)
mamma39 Skrevet 28. august 2007 #9 Skrevet 28. august 2007 hei. Svigermoren min har også kreft, men i bukspyttkjertelen og med spredning til leveren ( hvertfall 5 svulster i leveren) Har ikke lenge igjen,fælt med kreften ; (
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 28. august 2007 #10 Skrevet 28. august 2007 Huff så trist å høre.. kreft er jammen grusomt!! Føler med dere alle sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå