Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hjelp, jeg snublet i teppet før i dag, så jeg trakket på storetåen min. gjorde jo vondt der og da, men ikke sånn at jeg trodde det var et brudd. når den vanlige smerten gikk over, begynte det å dunke i tåen, og dette kom og gikk i ca 2 timer. etter 3 timer ble tåen skikkelig hoven, men ikke blå. og jeg kan bevege den, men bare litt opp og ned (kanskje hevelsen hindrer bevegeligheten min). og da gjør det jo selvsagt sinnsykt vondt. og det er egentlig smertene som gjør at jeg kanskje tror det kan være brudd. det er forresten ikke vondt når jeg sitter helt i ro, men hele foten min er iskald, og tåen føles stiv (sikkert hevelsen, da) noen som har peiling?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Helt umulig å si, men man kan bli rimelig satt ut av å forstue tåa. Uansett blir behandlingen den samme- holde foten i ro og belaste tåa så lite man kan. Bør vel kanskje få tatt et røntgen om du er like ille i morgen. God bedring
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 takk takk. skal se det an utover dagen i morgen, om jeg føler behov for røntgen eller ikke. kan jeg kanskje få smertestillende da? har jo hovedansvaret for nicolai, og han må jo bæres overalt..
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 1 paracet og 1 ibux virker godt. Både smertestillende og betennelsesdempende..
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. august 2007 har ikke ibux, og to paracet virker ikke på meg jeg skal ringe sambo så får han kjøpe med seg hjem til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå