Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Som tredje og siste kom endelig jenta:) Det var vi jo kjempeglade for! Men oppdaget jo fort at de er litt vanskeligere å vaske i skrittet da... Nå er lillepia snart to uker og hun har fortsatt en del sånn hvitt belegg mellom kjønnsleppene, inni skrukkene liksom (tror det er sånn fett som de har på kroppen når de ligger inni magen). Jeg er usikker på hvor hardt jeg skal gå til verks for å fjerne dette.. Det bør vel vekk snart, men kan jo ikke "skrape" løs heller da? Hun ser ikke sår ut? He he, surrete skrevet, men noen som kan svare meg?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Det skal ikke fjernes:) Du skal bare vaske inni der dersom det har kommet bæsj dit. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 heh, takk *rødmer litt* Tenker jo liksom at hun ikke er "ordentlig" vasket når det er noe igjen der fra fosterlivet... har aldri hørt eller lest noe om det heller.... Så måtte bare spørre her til slutt jeg:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Vi fikk beskjed av dette av jordmora på barsel vi, hadde nok ikke ant hva jeg skulle gjøre hadde ikke hun sagt det nei:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå