skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 hvor lenge gikk dere med modningsrier før fødselen var i gang? jeg har hatt det i fire døgn nå og jordmor sa at det kunne skje når som helst..... vil gjerne høre hva dere har erfaring med:) takker for svar:)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 hei, jeg har ikke født enda, men håper snart det skjer, vil bare si at jeg har gått med modningsrier/maserier i 9 dager nå.. Men jeg håper du slipper å gå like lenge som meg, for det er et herk.. Håper oxo du føder snart #########masse fødestøv til deg###########
M&MH Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg gikk med det i 3 uker, så det kan du nok gå med leeenge dessverre før det skjer no:-( Det er utrolig frustrende iallfall!!
strekkmerketrollet Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Fikk modningsrier mandagen (ca hvert 6.min), fødte natt til fredagen... Men da fikk jeg litt drypp også, fordi det gjikk så sakte..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 har ikke hatt modningsrier på noen av fødslene mine jeg.
skal bli 2barnsmamma:) Skrevet 28. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. august 2007 takker for svar:) skjønner dette er litt individuelt....he,he er så spent:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå