Gå til innhold

Vil så gjerne svelge, men er så usikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt av både kvinner og menn at alle gutters drøm er å komme i munnen til dama. Har ikke turt å la mannen min gjøre på meg ennå. Og han sier selv at det ikke er noen "big deal", men jeg tror han bare er sjenert. Jeg vil så gjerne prøve, men er redd for å brekker meg eller noe.. Hva smaker det? Noen sier at det er er helt ok, mens andre sier at det smaker vondt. Kan man spytte det ut? Noen som har lyst til å dele sine erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda du har rett der. mange gutter som vil at vi jenter svelger, men...... Ta saltvann, kok det opp, og tilsett gelantin, der har du smaken , og konsistensen,.. Klart du kan spytte ut frøken. Jeg brekker meg, når jeg får sånn i munnen, og svelger aldri, NOT! Jeg liker det ikke, dermed basta. Men det er jo opp til hver enkelt hva man liker.

Skrevet

Svelger nesten hver gang sambo får blowjob! Bare å svelge med en gang ladningen kommer så smaker man nesten ingenting :) Det hender jeg lar det renne ut samtidig som det kommer også. Samboeren virker fornøyd uansett :)

Skrevet

Jeg liker å svelge :) Men bra tips å svelge fort, selv om jeg ikke synes det smaker så mye.

Skrevet

Jeg syns det smaker helt jævlig, og brekker meg. Saltvann med gelatin var vel egentlig en bra beskrivelse...

Jeg har gjort det noen ganger, og prøver iallfall å svelge så fort som mulig... Om jeg gjør det igjen vet jeg ikke. Kjæresten klarer kun å komme inni meg, så jeg får se om jeg får han til å komme ellers først.. hehe

Skrevet

Desverre så svelger ikke jeg. Ikke tar jeg sæd i munnen heller. Det smaker jævlig og jeg brakk meg de få gangene jeg har gjort det, med tidligere kjærester. Samboern min nå da, som jeg har vært sammen med i mange år har ikke fått sprute i munnen min. Synd og kjedelig, men sånn er det ! ;)

Skrevet

æsj.. salt slimete gugg.. brekker meg bare ved lukten av det.. måtte enda slutte å bruke et tøymyknings middel, fordi jeg plutselig syntes det luktet sæd av den..

Skrevet

Ett tips: Prøv det! Liker du det ikke så gjør du det ikke igjen. Men da har du prøvd, istedet for å sitte å tenke på hvordan det kanskje er. Og om du liker det, så er det ikke noe som er bedre enn det!

Personlig så lar jeg samboeren min sprute akkurat hvor han vil. Jeg liker og han liker det!

PS. Det smaker ikke godt, men heller ikke veldig vondt som de fleste sier her. Sex er grisete og sæd er en del av det!

Skrevet

Hva du har lyst til/liker å gjøre forandrer seg med alder og erfaring. Alle kan ikke gjøre alt. Jeg prøvde tidlig og ble veldig opphisset av det! De fleste blir kåtere og frekkere med alderen,så bare vær tålmodig du! Dette med å svelge ligger nok bare til de kåteste av oss!

Skrevet

skjerp dere, kvinnfolk.

det er helt sykt og unaturlig å ta noe sånt i munnen.

ikke minst er det undertrykkende. blir kvalm av dere.

Skrevet

Kvalm av oss?? Stakkars menneske sier jeg bare. Hvordan kan du si at det er helt unaturlig og undertrykkende? Jeg er en kvinne som faktisk liker det! Skjerp deg!!

Skrevet

La han sprute langt og svelg rett ned. Du trenger verken tygge eller smake ;-) Din elskede vil bli happy! Mer enn grunn nok!

Skrevet

Helt enig! Man må gi å ta når det kommer til sex. Så lenge man svelger fort, smaker man nesten ingenting! Og det er en liten pris å betale, for at den man elsker skal ha det ekstra bra! Ovenfor sier en dame at det undertrykkende å svelge.. Synes dette er en latterlig påstand og du synes vel det er undertrykkende og bli tatt bakfra også kan jeg tenke meg.. Men er det ikke da undertrykkende for mannfolk å slurpe i seg safta vi har nedentil? Er det ikke undertrykkende for mannen at vi kvinnfolk som regel har både dildo og vibrator? Jeg personlig, som sikkert kvinnfolk flest, gruet meg til å svelge for første gang. Men når jeg så hvor fornøyd mannen ble, glemte jeg alt som har med smak og konsistens å gjøre! Svelg i vei, spør du meg!

Skrevet

jeg synes det er deilig og elsker at en mann kommer i ansiktet mitt og i munnen min..jummy.. man lar jo ikke sæden sirkle rundt i munnen som med vin. men man svelger det ned med en gang, og noen ganger så lar jeg det renne ut igjen over kukk hue..mmm deilig..

Skrevet

Hei,

Jeg er en mann og skal forklare litt om mine tanker rundt dette temaet. Jeg skal innrømme at jeg synes det er veldig deilig å komme i munnen til samboeren. Om hun svelger eller lar det renne ut er likgyldig for meg (renne ut er ok, men spytte ut er ikke kult..). Grunnen til at jeg, og sikkert mange andre menn liker det, er fordi orgasmen blir MYE sterkere og mye mer intens. Mer intens enn ved samleie. For dere kvinner blir dette kanskje en dårlig sammenligning men jeg prøver: Jeg gir samboeren min oralsex og hun nærmer seg klimaks. Rett før det går for henne endrer jeg rytme helt, evt. stopper opp med mitt. Hun får alikevel orgamse, men hun får en mye kortere og mindre intens variant (dette har jeg personlig blitt fortalt av en dame). Hadde jeg fortsatt helt ut, hadde hun kommet til '"himmelen". Som sagt, kanskje en dårlig sammenligning, men tror det er det nærmeste jeg klarer å komme...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...