Gå til innhold

Herregud gi meg styrke !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legging av trassig og liksomlei seg treåring når jeg er aleine (sambo bortreist) og gravid hormonbombe kan være en utfordring ja. Har holdt på en time nå, han er stup trøtt og BA om å få legge seg. Men like forbanna maser han. Grrrrr. Kjenner jeg må ta meg kraftig sammen for ikke å eksplodere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Styrke er avsendt fra herren....

Skrevet

Har en 2 åring her som skal ha teppe, dya (dyne) på eller gegge fja seg (legge fra seg). Eventuelt så skal jeg veste pute (rette på puten). Har foreløpig holdt på bare en halvtime i kveld, men det har vært sånn maaange kvelder nå og jeg er leeeei og pappaen er på jobb... Gleder meg til han endelig sovner så jeg kan sykle ut litt frustrasjon på ergometersykkelen!

Skrevet

Har en slik en jeg også.

Vel, han er bare ett år da, men jeg ligger i "storsenga" ved siden av sprinkelsenga sammen med ham til han sovner, og det kan ta tiiiiiiid!

Han klatrer, turner, prater, ler, gråter, roper, sparker, biter. You name it!

Har prøvd å gå fra ham, og la han sovne alene, men da gråter han så fælt:( Vil ikke at han skal gråte seg i søvn heller!

Tok bare 20 min i kveld da, men bruker å ta mye lengre tid. Kjenner det holder på å tilte for meg! Og jeg er ikke gravid engang!

Har ikke noe styrke å gi bort, for den trenger jeg selv, men du skal få en god klem :-D

Skrevet

Men tenk så godt det er når de søte små først har sovnet da :) Da er de jo bare snille og søte og gode da :)

Skrevet

Overse alt av tilgjort sutring. Det har jeg testet ut på min toåring i dag og hun sutrer og sutrer og sitter og ser skrått på meg får å se om jeg ser henne også øker hun lydnivået..... Lot henne bare holde på og til slutt kom hun bort og ville kose og spurte om hun kunne legge seg. Funket her i dag ihvertfall. Slett ikke sikkert det fungerer i morgen. ;-)

Skrevet

Ja nå sover han ihvertfall.

Det endte med at jeg måtte krype til korset og trøste og stryke over kinnet og da var han veldig glad i mammaen sin. Sovnet på ett minutt når jeg satte meg ned med han. Men han skal klare å sovne på egenhånd da. (får ta det når pappaen er tilbake...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...