hope4bebis Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hei hei alle sammen. Nå har jeg i noen dager sittet og lest litt på det som foregår her inne og syns det virker som det er mye god informasjon og masse god hjelp her inne. Det eneste er at jeg ikke er helt inne på forkortelsene som brukes her inne. Noen som kan gi meg en forklaring?? Jeg har ellers giftet meg i sommer og vi har bestemt oss for å prøve. Sluttet med pillen i midten av juli og regner med å ha eggsøsning 31.08 eller 01.09. Håper selvfølgelig å bli gravid denne gangen, men ør vel ikke ha for høye forhåpninger. Blir vel bare så skuffa da. Masse lykke til med alle dere andre!!!
venter x3 Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Hei! Gratulerer! Og velkommen! Jeg også har nettopp meldt meg inn her igjen, etter 1,5 års pause. Ny prøveperiode! ;.) Jeg har IKM (ikke kommende mens) 6 sept. Sjekk i menyen for en ordforklaringsside, og også et innlegg her der det står en masse forklaringer :-)
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Hei. Velkommen!!! Da har vi EL (eggløsning) i samme periode :-) ehh...ulempen min er at sambo ikke kommer hjem før 5 sept, hehe;) Han blir da hjemme 1 dag og blir borte igjen til ca 10 okt. Blææ!!! Sjømann!!! Disse forkortningene er ikke til å bli kloke på til tider, men noen har jeg lært meg (tror jeg?) pp= prøveperiode sa= spontanabort (hadde en i juli...sukk) ma= miss abortion ikm= ikke kommende mens ul= ultralyd tr= tante rød (mensen) cb= clear blue (graviditets/ test) kommer ikke på noen flere i fart jeg Lykke til vedere:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Hei hope4bebis! Velkommen hit, ja! Det er nå en stund siden jeg har hørt om noen her som ble gravid på 1 pp, så det er jo på tide nå snart igjen! Lykke til i hvert fall! Morelli: Gressenke du også ja?? Kjedelige greier å ha mannen på havet under EL! Vi er en gjeng gressenker som holder kontakten i en tråd kaldt "gressenkene", om du vil slå deg med der?
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Det var koselig Elisabeth`77 :-D Kan stikke innom der i morgen. Er liksom ikke i noen pp jeg, hehe..får liksom aldri startet
hope4bebis Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Hei Morelli Så kjedelig at han er vekke da...men kan jo håpe at EL er litt forsinket denne gangen da..:-) Mannen min er også sjømann...men har fått han på land nå. Det var sjøen eller meg...taklet ikke det at han var vekke hele tiden lengre. Takk for alle forklaringer..det hjalp på det..
hope4bebis Skrevet 29. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2007 Hei mon80 Takk for tipset... Håper det ikke kommer noe mens den 6 september hos deg...:-) Lykke til!!
hope4bebis Skrevet 29. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 29. august 2007 Hei Elisabeth'77 Takk takk.... håper selvsagt at alt klaffer i 1.pp, men vi får vente i spenning...
Veslesnuppa Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Hei hope4bebis:) Jeg er ganske ny her selv. Mange hyggelige jenter her og fine tips:) Er 33år og prøver på 3 mann som lar seg vente...Prøvd i ca 2år:( Blir jeg ikke gravid i løpet av året,skal legen hjelpe meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå