veslepia Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Har en maclaren trille, husker ikke om det er en quest eller en annen. Men uansett, jeg er superfornøyd med den. Kjøpte den da tulla var vel 1 år og har brukt den veldig mye. Veldig lett å ha med seg, slår den sammen og bærer den over skulderen om tulla ikke vil sitte i den. Har brukt den mye mer en Teutonia 3 hjulingen som vi også har.
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Takk for svar! :-) Mannen min ble skeptisk da han så bildet av vogna på internett - det er jo plasthjul som snurrer alle veier, og han mener det er mye bedre med store gummihjul. Men du syns altså den er ok å trille? Bruker dere vognpose, isåfall hva slags?
veslepia Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Syns den er helt ok å trille, har ikke tenkt på at hjulene burde vært annerledes. Har teutonia sin dunpose, den er jeg også veldig fornøyd med. Har også en annen pose, med fleece inni, god den og men husker ikke hva den heter.
Anonym bruker Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Kjempefornøyd! Har hatt den siden ca. 1 år, bruker den masse (jenta er nå 2,5 år). Har hatt den på flere flyturer etc. Bra kvalitet og kjempelett i vekt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. august 2007 OK, da vet jeg at den er et godt kjøp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå