Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Hadde en sa for fire uker siden og har ikke testet meg noe etter det, har ikke tenkt over det. Tenkte jeg skulle ta en test for morro skyld i dag, og jaggu var den positiv! Nå skal det sies at vi har prøvd denne måneden da, prøvd å time det sånn ca på eggløsning i forhold til vanlig syklus, samt at i dag er egentlig IKM dag hvis syklusen er som den var før sa'en.. Så da lurer jeg, er det muuulig at jeg er så heldig at det er en spire på gang?? Eller er det bare hormonene som herjer fritt i kroppen enda?? Noen som vet / har erfaring med dette???
NoDoubt Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 Du er nok helt sikkert gravid! Gratulerer:-) Du har nok fått ny syklus etter SA. Hatt eggløsning 2 uker etter SA og blitt gravid da, cderfor positiv test nå. Men en UL vil jo gi deg en termin og et befruktningstidspunkt! Gratulerer igjen:-)
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 28. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. august 2007 Håper du har rett! Skal ta en test til i morgen, og hvis den er positiv også, så er det bare å kaste seg på tlf til legen og få time
Meg + 2 prinsesser Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg synes du skal ringe legen din og høre, hcg nivået kan visst være ganske høy lenge, uten at jeg vet eksakt hva lenge betyr. Krysser fingrene for at det er en liten spire der og at den sitter:)
Gjest Skrevet 28. august 2007 #5 Skrevet 28. august 2007 Kan sitte i opp til 8 uker etter SA:(Men håper du har spire!!
Northernlights Skrevet 28. august 2007 #6 Skrevet 28. august 2007 Gratulerer =) Jeg ble også gravid rett etter en SA engang. (20 år siden). Blir gravid som om man har hatt mensen istedenfor en SA, men sikker termin må nok gies etter en UL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå