Gjest Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Noen av innleggene som legges inn her, avsluttes med det. Hva er det?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #2 Skrevet 28. august 2007 uten tekst. At innlegget har bare overskriften. Skjønner egentlig ikke hvorfor folk skriver det... vi ser det jo...?
TurangaLeela Skrevet 28. august 2007 #3 Skrevet 28. august 2007 Og hva står HI for?..Jeg vet det er den personen som starta innlegget, men hva står bokstavene for?
Gjest Skrevet 28. august 2007 #4 Skrevet 28. august 2007 Jeg vet jeg vet....hovedinnlegger. Spurte om det samme for ikke så lenge siden selv. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå